Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych bieżących robót remontowow-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB

Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5054444 , fax. 22 8271960
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Świętokrzyska 20
    00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5054444, fax. 22 8271960
    REGON: 000080499
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych bieżących robót remontowow-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych bieżących robót remontowo-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB.3.2. Zakres przewidywanych drobnych robót remontowo-budowlanych. 3.2.1 Prace malarskie: -malowanie tynków farbami emulsyjnymi, -uzupełnianie ubytków, szpachlowanie i wykonywanie gładzi gipsowych na tynkach, -malowanie lamperii, grzejników i instalacji, stolarki drzwiowej oraz innych powierzchni, 3.2.2 Prace murarskie i tynkarskie: -montaż ścian działowych i sufitów podwieszanych, -tynkowanie ścian i sufitów, -wykonywanie demontażu, wyburzeń, przekuć i wywóz gruzu. 3.2.3 Prace posadzkarskie i glazurnicze: -układanie glazury i terakoty, -układanie wykładzin, -wykonywanie cyklinowania, lakierowania parkietu, drobne naprawy parkietu. 3.2.4 Inne drobne prace: -roboty dekarskie, ślusarskie i kamieniarskie. 3.3. Istotne warunki w zakresie wykonywania prac. 3.3.1 Szczegółowy zakres prac, przedmiar robót, terminy oraz wymagania dotyczące jakości wykonywania i materiałów będą każdorazowo określone w pisemnym zleceniu wystawionym przez Zamawiającego. 3.3.2 Materiały konieczne do wykonania zleconych prac, po uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i jakości potrzebnych materiałów będą w ilościach niezbędnych do realizacji zlecenia, kupowane i dostarczane przez Wykonawcę. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określony w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 roku poz. 1332 z późniejszymi zmianami). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać odpowiednie Atesty, świadectwa, Certyfikaty Zgodności. 3.3.3 Po wykonaniu zlecenia Zamawiający w osobie inspektora nadzoru budowlanego dokona odbioru technicznego wykonanych prac, nie później niż w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia prac przez Wykonawcę. 3.3.4 Wykonawca we własnym zakresie wykona niezbędne czynności przygotowawcze do rozpoczęcia prac (opróżnienie pomieszczeń, demontaż instalacji itp.). 3.3.5 Prace będą wykonywane w czynnych budynkach IERiGŻ-PIB. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy tych w budynkach. Wszystkie prace powodujące nadmierny hałas lub zapylenie powinny być wykonane po godzinie 16.00. 3.3.6 Zamawiający wymaga od Wykonawcy wysokiego standardu realizowanych prac i wykonywania ich terminowo. 3.3.7 W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca, a po zakończeniu realizacji do sprzątnięcia obszaru, na którym wykonywana była praca (dotyczy również wywiezienia gruzu, materiałów rozbiórkowych). 3.3.8. Wykonawca jest zobligowany do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, BHP oraz p.poż. i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.3.9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone przez siebie prace, z tytułu niewłaściwego zabezpieczenia robót oraz za wypadki związane z wykonaną przez siebie pracą. 3.3.10. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 3.3.11. Prace należy wykonywać tak aby nie uszkodzić istniejących instalacji, w tym przewodów elektrycznych, telefonicznych i internetowych. 3.3.12. Obmiar i kosztorys powykonawczy będzie podstawą do rozliczenia wykonanych prac. 3.3.13. Planowana wartość robót w trakcie trwania umowy nie może przekroczyć 250.000,00 złotych netto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych netto). 3.3.14. Okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 16.2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 16.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt. 12. 16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – BPS I O/Warszawa nr 50 1930 1523 2020 2002 5351 0003. 16.5. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium w pieniądzu za dotrzymany, jeżeli kwota wadium będzie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia ofert. 16.6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 16.7. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 16.8. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty wykazujące wniesienie wadium muszą zawierać następujące informacje: a) nazwę przedmiotu przetargu, jeśli został ogłoszony w Biuletynie Zamówień Publicznych – analogicznie jak w ogłoszeniu, b) numer postępowania przetargowego Zamawiającego: 05/2018, c) określenie podmiotu wystawiającego gwarancję (pełna nazwa, dokładny adres, NIP, REGON), d) określenie beneficjenta gwarancji: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy, e) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja – dane Wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres, NIP, REGON) jeżeli ofertę składa podmiot wspólny, (konsorcjum, S.C.) w gwarancji muszą być wymienione wszystkie podmioty tworzące podmiot wspólny, f) określenie kwoty gwarancji odpowiadającej kwocie wadium w złotych polskich, g) gwarancja musi zapewnić wypłatę na rzecz Zamawiającego przez podmiot wystawiający gwarancję, pełnej kwoty wadium przetargowego – w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 Pzp – pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania – na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, h) gwarancja musi zawierać stwierdzenie, że podmiot wystawiający gwarancję wypłaci beneficjentowi świadczenie „ na pierwsze żądanie” w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia żądania, i) określenie terminu ważności gwarancji bankowej – nie krótszego niż 30 dni. 16.9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądzu wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu (gwarancji/poręczenia) w oddzielnej kopercie opisanej „Wadium” i złożenia wraz z ofertą. 16.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.12. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie i wysokości, również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania. 16.13. Zaleca się, aby w ofercie podać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. 16.14. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.15. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 16.16. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.17. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które każdy Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: • dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, • zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. d) załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy), e) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w formie pieniężnej (kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy), a jeżeli w innej formie - oryginał gwarancji/poręczenia w oddzielnej kopercie, (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy – dołączone do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach