Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych , bieżących napraw i remontów instalacji c.o. , cwu , wod-kan , wentylacyjnych i gazowych dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz stacji wymienników ciepła, kotłowni i węzłów cieplnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w roku 2018

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych , bieżących napraw i remontów instalacji c.o. , cwu , wod-kan , wentylacyjnych i gazowych dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz stacji wymienników ciepła, kotłowni i węzłów cieplnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych , bieżących napraw i remontów instalacji c.o. , cwu , wod-kan , wentylacyjnych i gazowych dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz stacji wymienników ciepła, kotłowni i węzłów cieplnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w roku 2018 2.Opis przedmiotu zamówienia : wymiana urządzeń wodno- kanalizacyjnych, rur wodociągowych, kanalizacyjnych, wykopy, posypka, obsypka i zasypka piaskowa rur kanalizacyjnych, zasypka wykopów, wymiana bojlerów elektrycznych, wymiana rur i armatury gazowej, wymiana urządzeń gazowych , wykonanie próby szczelności instalacji, montaż i demontaż studni kanalizacyjnych, demontaż i montaż wymienników ciepła a)W trakcie trwania umowy będą mogły występować następujące prace: 1)INSTALACJA C.O. a) wymiana poziomów i pionów powyżej 0,5 mb; b) wymiana gałązek (rur przyłączonych); c) wymiana zaworów, śrubunków, automatów odpowietrzających; d) płukanie lub wymiana grzejników; e) wymiana pomp obiegowych inst. c.o. i cyrkulacyjnych c.c.w.u.; f) wymiana kotłów c.o., zasobników c.w., wymienników c.o. JAD. 2) INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ a) wymiana pionów i poziomów powyżej 0,5 mb; b) wymiana podejść pod przybory; c) wymiana kanalizacji deszczowej i sanitarnej zewnętrznej wraz z studzienkami; d) czyszczenie, uszczelnienie , likwidacja i wymiana osadników; e) wykonanie izolacji p.wilgociowej ścian piwnic wraz z wykonaniem drenażu; f) czyszczenie kanalizacji oraz studzienek deszczowych. 3) INSTALACJA WODY CIEPŁEJ, ZIMNEJ I CYRKULACJI a) wymiana poziomów i pionów powyżej 0,5 mb; b) wymiana instalacji wody (gałązek); c) wymiana zaworów i wodomierzy; d) wymiana przyłączy wodociągowych. 4) WYMIANA PRZYBORÓW SANITARNYCH I URZĄDZEŃ 5) INSTALACJA GAZOWA a) wymiana poziomów i pionów powyżej 2.00 mb; b) wymiana urządzeń gazowych oraz konserwacja (kuchnie gazowe, podgrzewacze wody) c) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej 6) INSTALACJA WENTYLACJI a) wymiana odcinków instalacji wentylacji b) wymiana wentylatorów i innych urządzeń wentylacyjnych lub inne prace remontowe polegające na przebudowie elementów w/w instalacji. b)Wykonawca musi mieć świadomość, że Zamawiający będzie wzywać go do realizacji przedmiotowego zamówienia za pomocą osobnych zleceń telefonicznych potwierdzanych natychmiast na piśmie w formie zlecenia – wyznaczając w nich szczegółowy zakres prac oraz rozsądny termin ich realizacji, którego dochowanie będzie obowiązkiem strony. W dniu powzięcia wiadomości o wystąpieniu prac należy uzgodnić z inspektorami nadzoru szczegółowy ich zakres oraz przystąpić do realizacji zadania najpóźniej na trzeci dzień roboczy po otrzymaniu zlecenia. c)Podstawowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do siwz. d)Ze względu na bardzo duże zróżnicowanie zakresu robót, zakres prac każdorazowo będzie rozliczany przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o protokół typowania, obmiar robót , zgodnie z cenami jednostkowymi występującymi w kosztorysie ofertowym , oraz wg cen i stawek czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Roboty o wartości do 1000,00 zł będą zlecane i rozliczne w oparciu o ofertę ryczałtową na daną robotę przedłożoną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego. e) Ceny zakupu pozostałych materiałów nie występujących w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen z kosztami zakupu opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonane, a w przypadku ich braku inspektor może żądać wglądu do faktur zakupu materiału lub urządzenia. f) Ceny najmu pozostałego sprzętu nie występującego w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen wraz z kosztami jednorazowymi opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonywane. g)Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. h)Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. i)Na zastosowane urządzenia wykonawca udziela gwarancji w zakresie i okresie równym do gwarancji producenta urządzenia. j) Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej rocznej gwarancji k)Na chwilę obecną Zamawiający nie ma wiedzy, ile awarii może wystąpić , a ich szacunkową wielkość prognozuje na podstawie poprzednich lat. Zamawiający przyjął jako szacunek 3- krotność robót wskazanych w przedmiarze robót dotyczących budynków mieszkalnych, bądź robót objętych 8% VAT-em, oraz 1-krotność dla budynków użyteczności publicznej, bądź elementów objętych 23% VAT-em . 3. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach