Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw osłon na kończyny oraz ubrań barierowych operacyjnych jednorazowego użytku

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    1-go Maja 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
    REGON: 30827000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw osłon na kończyny oraz ubrań barierowych operacyjnych jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Pakiet nr 1 Sterylne osłony na kończyny Pakiet nr 2 Ubranie chirurgiczne jednorazowego użytku (bluza + spodnie) – wykonane z włókniny bawełnopodobnej Pakiet nr 3 Ubranie chirurgiczne jednorazowego użytku (bluza + spodnie) – wykonane z tkaniny SMS Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ Warunki szczegółowe dla wszystkich pakietów: 1. Dostawca gwarantuje: a) terminowość dostaw: od 2 do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia; b) zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem; c) dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie; d) natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji; e) przydatność towaru do użytku: minimum 12 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy; f) posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu; g) termin ważności produktu minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; h) realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć – do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia. 2. Wymaga się aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze oznakowane były etykietami handlowymi sporządzonymi w języku polskim. 3. W przypadku wyrobów sterylnych wymaga się, aby na opakowaniu były 2 odklejane etykiety do archiwizacji danych z numerem serii i datą ważności produktu. 4. Do oferty należy dołączyć karty techniczne producenta wyrobów gotowych oferowanych sterylnych serwet i zestawów potwierdzających ich zgodność z obowiązującą z Normą PN EN 13795, oraz z wymogami SIWZ – dotyczy: zestawów operacyjnych. Dla pozostałych wyrobów karty techniczne producenta wyrobów potwierdzające zgodność z wymogami SIWZ. 5. W celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek, w minimalnej ilości handlowej (1 opakowanie). W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej. 6. Niezgodność złożonych na wezwanie próbek z opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty 7. Każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym ( o ile ustawy nakładają taki obowiązek). 8. W przypadku nie dostarczenia towaru określonego w umowie w wymaganym terminie, pożądanej jakości oraz w przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Dostawcy a Wykonawca pokryje różnicę w cenie między ceną przewidzianą w umowie a ceną u innego Dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach