Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9 9
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
REGON: 00030827000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów eksploatacyjnych do RTG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do RTG - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249312300
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: a.)zapewnienie transportu, b.)minimalny termin płatności: 30 dni, c.)wykonawca zaoferuje produkty posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP. (wykonawca będzie zobowiązany je przedstawić na każde żądanie zamawiającego), 3.Dodatkowe wymagania: a.)Zamawiający wymaga zachowania stałości ceny netto na oferowane produkty przez cały okres trwania umowy. b.)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać i przekazywać Zamawiającemu oferowany wyrób zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi wraz charakterystyką produktu, dokumentem stwierdzającym dopuszczenia do obrotu, właściwym oznakowaniem w języku polskim 4.Wykonawca ma zagwarantować: a.)terminowość dostaw: do 3 dni od chwili złożenia zamówienia, a w sprawach pilnych w terminie 12 godzin. b.)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem c.)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie d.)natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w imieniu Dostawcy 5.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: a.)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b.)wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów c.)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d.)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków e.)wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane : 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do siwz 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.), 3.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j.Dz.U.z 2007r, Nr 223 poz.1655 z późn. zm) - załącznik nr 3 do siwz 4.oświadczenie w sprawie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (w oparciu o art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (t.j.Dz.U.z 2007r, Nr 223 poz.1655 z późn. zm) - załącznik nr 4 do siwz 5.Akceptowany projekt warunków umowy stanowiących załącznik nr 5 do siwz 6.Oświadczenie stosowania się do warunków postępowania z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do siwz. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 7 do siwz 8.Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do siwz 9.Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE 10.Oświadczenie, że cały asortyment posiada etykiety w języku polskim. 11.Wymagane przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych, (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896),Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz.U. z 2005r. Nr 194 poz. 1625 ) świadectwa rejestracji na oferowane produkty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA FILMÓW (BŁON) RTG ORAZ ODCZYNNIKÓW DLA PRACOWNI RENTGENODIAGNOSTYKI SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO HUTNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE DAZ.26.041.2016
Dodano: 2016-04-15 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów eksploatacyjnych do RTG
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa materiałów rtg
Dodano: 2015-10-05 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów eksploatacyjnych do RTG
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów RTG
Dodano: 2014-09-11 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów eksploatacyjnych do RTG
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa materiałów RTG
Dodano: 2013-09-27 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów eksploatacyjnych do RTG
Dodano: 2012-10-30 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów eksploatacyjnych do RTG
Dodano: 2011-11-10