Przetargi.pl
„Wykonywanie bieżących usług w zakresie szacowanie wartości nieruchomości lokalowych i budynkowych w 2021 roku”

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonywanie bieżących usług w zakresie szacowanie wartości nieruchomości lokalowych i budynkowych w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Wykonywanie bieżących usług w zakresie szacowanie wartości nieruchomości lokalowych i budynkowych w 2021 roku” 2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, na które składa się: a) Część nr I- „Wycena lokalu mieszkalnego w budynku, w którym rozpoczęto już sprzedaż lokali z ustaleniem wielkości udziału w nieruchomości wspólnej”. b) Część nr II- „Wycena lokalu mieszkalnego w budynku, w którym rozpoczęto już sprzedaż lokali z ustaloną wielkością udziału w nieruchomości wspólnej”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Część nr I- „Wycena lokalu mieszkalnego w budynku, w którym rozpoczęto już sprzedaż lokali z ustaleniem wielkości udziału w nieruchomości wspólnej”: 1) wycenę z wyodrębnieniem wartości lokalu, pomieszczeń przynależnych, działki przy czym: a) operat musi zawierać szkic lokalu (rzut piętra), pomieszczeń przynależnych, zgodny z wymogami ustawy o własności lokali, b) do operatu muszą zostać załączone nw. elementy: - arkusz danych ewidencyjnych lokali, - wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczący budynku sporządzone zgodnie z aktualnymi wymaganiami Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Goleniowie, służące do ujawniania lokalu w ewidencji budynków; c) operat musi zawierać wartość nakładów poniesionych przez najemcę na naprawy główne lokalu mieszkalnego - w przypadku gdy najemca je poniósł; 3.2. Część nr II- „Wycena lokalu mieszkalnego w budynku w którym rozpoczęto już sprzedaż lokali z ustaloną wielkością udziału w nieruchomości wspólnej”: 1) wycenę z wyodrębnieniem wartości lokalu, pomieszczeń przynależnych, działki przy czym: a) operat musi zawierać szkic lokalu (rzut piętra), pomieszczeń przynależnych, zgodny z wymogami ustawy o własności lokali, b) do operatu muszą zostać załączone nw. elementy: - arkusz danych ewidencyjnych lokali, - wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczący budynku sporządzone zgodnie z aktualnymi wymaganiami Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Goleniowie, służące do ujawniania lokalu w ewidencji budynków; c) operat musi zawierać wartość nakładów poniesionych przez najemcę na naprawy główne lokalu mieszkalnego - w przypadku gdy najemca je poniósł; 4. Część nr I i Część nr II obejmują wykonanie szkiców, bądź dokumentów zgodnych z ustawą o własności lokali – rzutów kondygnacji budynku z zaznaczeniem lokalu, a w razie położenia pomieszczeń przynależnych oraz części wspólnych poza budynkiem mieszkalnym – także na wyrysie z operatu ewidencyjnego. 5. Część nr I i Część nr II obejmują wycenę udziału w nieruchomości gruntowej. 6. Naprawy główne, o których mowa w Części nr I, Części nr II, to naprawy przeprowadzone na podstawie pozwolenia lub zgłoszenia robót budowlanych wydanego przez właściwy organ nadzoru budowlanego. 7. Cena oferowana na wykonanie Części I, Części II, musi obejmować wykonanie jednokrotnego potwierdzenia aktualności danego operatu po upływie 12 miesięcy od jego sporządzenia i przed upływem 24 miesięcy od jego sporządzenia. 8. Wszystkie zadania w ramach części I i II dotyczą realizacji zamówień na terenie gminy i miasta Goleniów. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu operatu szacunkowego w ramach części nr I i II, wykonanego przez siebie w ramach realizacji poszczególnego zamówienia, w jednym egzemplarzu. Operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, tylko w przypadkach gdy Zamawiający zgłosi taką potrzebę. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego przeniesienia na rzecz Zamawiającego prawa do zwielokrotniania techniką drukarską lub reprograficzną operatów szacunkowych, wykonanych przez siebie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr I i II. 11. Przedmiot zamówienia w ramach części nr I i części nr 2 należy wykonać zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych i normami branżowymi oraz do ponoszenia odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe przy realizacji zamówienia, na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego. 12. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnej liczby usług objętych przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawia poniżej przewidywalną ilość usług. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość poszczególnych rodzajów usług może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Szacunkowa ilość przewidywanych usług: a) Część nr I- Wycena lokalu mieszkalnego w budynku, w którym rozpoczęto już sprzedaż- 5 sztuk. b) Część nr II- Wycena lokalu mieszkalnego w budynku, w którym rozpoczęto już sprzedaż lokali z ustaloną wielkością udziału w nieruchomości wspólnej - 5 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego,o którym mowa w punkcie 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: W ramach części nr I: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców : a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ. b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SIWZ. c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust.5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SIWZ. d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4.1 do SIWZ. e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SIWZ. b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ. W ramach części nr II: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców : a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1.2. do SIWZ. b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2.2. do SIWZ. c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust.5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3.2. do SIWZ. c) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4.2. do SIWZ. d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy. e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ. b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6B do SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach