Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu powiatu wieruszowskiego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie

Powiat Wieruszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, , fax. 62 78 13 386
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wieruszowski
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, , fax. 62 78 13 386
    REGON: 25085483700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu powiatu wieruszowskiego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia będzie obejmował : 1) otwarcie i prowadzenie ok. 73 rachunków w tym 2 walutowych, 2) realizację przelewów w formie elektronicznej średnio szt. 2.211 w miesiącu w tym do innych banków średnio 663 szt. w miesiącu, 3) realizację wpłat gotówkowych – średnio 3 w miesiącu, 4) realizację wypłat gotówkowych – średnio 41 w miesiącu, 5) obsługę elektronicznego systemu bankowego dla ok. 14 stanowisk, 6) wydawanie opinii, zaświadczeń, potwierdzeń stanu sald, wyciągów – średnio 232 w miesiącu, 7) wydawanie książeczek czekowych – 2 ( w roku). 8) wydawanie i obsługę kart przedpłaconych – 1 na rok. 9) oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66112000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 zł – jeden tysiąc 00/100 złotych. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto zamawiającego w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu ( warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego), b) oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w innych dopuszczonych formach. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c)gwarancjach bankowych , d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualne zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych stosownie do przepisów ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe ( tj. Dz.U. z 2018r., poz. 2187 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2017r., poz.570 oraz z 2018r., poz. 1000, 1544 i 1669). 6) Oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 7) Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych stosownie do przepisów ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2187 ze zm.) lub inny dokument uprawniający do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem stosownie do wymogów cyt. ustawy Prawo bankowe. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną