Gmina Mirzec ogłasza przetarg
- Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
- Data zamieszczenia: 2019-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
REGON: 29101033000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2019 r. do 30 kwietnia 2023 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
B. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Mirzec i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.05.2019 roku do 30.04.2023 roku: 1) Urząd Gminy w Mircu, 2) Szkoła Podstawowa w Mircu 3) Szkoła Podstawowa w Trębowcu 4) Szkoła Podstawowa w Osinach 5) Szkoła Podstawowa w Małyszynie 6) Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym 7) Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym 8) Szkoła Podstawowa w Gadce 9) Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi w Jagodnem 10) Centrum Usług Wspólnych 11) Publiczne Przedszkole w Mircu 12) Publiczne Przedszkole w Jagodnem 13) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu Aktualnie jest do obsługi 34 rachunki bankowe dla Gminy Mirzec i jednostek organizacyjnych Gminy. C. Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek organizacyjnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegających na: 1. Otwieraniu, likwidacji i prowadzeniu rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków funduszy celowych i rachunków pomocniczych. 2. Bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku. 3. Realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków. 4. Bezpłatnego przyjmowaniu wpłat gotówkowych. 5. Dokonywaniu wypłat gotówkowych: - w tym: wypłaty dokonywane przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty (listy wypłat) 6. Przeprowadzeniu przez Bank bezpłatnej instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej Gminy Mirzec pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz zapewnieniu bezpłatnego przeszkolenia wskazanych pracowników. Tym samym zapewnieniu obsługi i prowadzeniu rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB). 7. Obsługa rachunków odbywać się będzie głównie przy użyciu systemu bankowości elektronicznej. 8. System elektroniczny musi umożliwiać dokonywanie przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunków ( na każdy dzień roboczy) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunkach. 9. Codziennym przygotowaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej, które muszą zawierać :numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu. 10. Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. 11. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych. 12. Posiadanie siedziby banku, oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie gminy Mirzec, w przypadku wyboru oferty banku, dotychczas nie posiadającego siedziby, oddziału, filii lub punktu kasowego uruchomi on siedzibę, oddział, filię lub punkt kasowy na terenie gminy Mirzec w terminie od dnia 01.05.2019 r. D. W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się informację o dochodach i wydatkach, przychodach i rozchodach budżetu Gminy Mirzec wykonanych w 2018 r.: 1. Dochody ogółem: 40 719 083,63 zł. 2. Wydatki ogółem: 46 602 142,13 zł. 3. Przychody: 8 281 321,25 zł. 4. Rozchody: 1 855 000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawa 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z póź. zm.). lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mniów i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 22 marca 2024 r. do 21 marca 2028 r.”
Dodano: 2024-03-01 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych powiatu, prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego we Włoszczowie w okresie od 1 sierpnia 2023 r. do 31 lipca 2027r
Dodano: 2023-07-25 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sandomierskiego.
Dodano: 2022-09-02 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01-03-2021 r. do 28.02.2025 r.”
Dodano: 2021-02-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i jednostek budżetowych Gminy w okresie od 01.02.2021 do 31.01.2023
Dodano: 2021-01-22 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.
Dodano: 2021-01-18 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Strawczyn i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.01.2021 r. do 30.11.2023 r.
Dodano: 2021-01-13 - „Obsługa bankowa budżetu Gminy Bogoria oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2023”
Dodano: 2020-12-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i jednostek budżetowych Gminy w okresie od 01.02.2021 do 31.01.2023
Dodano: 2020-12-03 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kunów i jednostek organizacyjnych Gminy Kunów w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2020-11-30