Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2019 r. do 30 kwietnia 2023 roku

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 29101033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2019 r. do 30 kwietnia 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    B. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Mirzec i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.05.2019 roku do 30.04.2023 roku: 1) Urząd Gminy w Mircu, 2) Szkoła Podstawowa w Mircu 3) Szkoła Podstawowa w Trębowcu 4) Szkoła Podstawowa w Osinach 5) Szkoła Podstawowa w Małyszynie 6) Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym 7) Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym 8) Szkoła Podstawowa w Gadce 9) Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi w Jagodnem 10) Centrum Usług Wspólnych 11) Publiczne Przedszkole w Mircu 12) Publiczne Przedszkole w Jagodnem 13) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu Aktualnie jest do obsługi 34 rachunki bankowe dla Gminy Mirzec i jednostek organizacyjnych Gminy. C. Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek organizacyjnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegających na: 1. Otwieraniu, likwidacji i prowadzeniu rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków funduszy celowych i rachunków pomocniczych. 2. Bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku. 3. Realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków. 4. Bezpłatnego przyjmowaniu wpłat gotówkowych. 5. Dokonywaniu wypłat gotówkowych: - w tym: wypłaty dokonywane przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty (listy wypłat) 6. Przeprowadzeniu przez Bank bezpłatnej instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej Gminy Mirzec pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz zapewnieniu bezpłatnego przeszkolenia wskazanych pracowników. Tym samym zapewnieniu obsługi i prowadzeniu rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB). 7. Obsługa rachunków odbywać się będzie głównie przy użyciu systemu bankowości elektronicznej. 8. System elektroniczny musi umożliwiać dokonywanie przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunków ( na każdy dzień roboczy) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunkach. 9. Codziennym przygotowaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej, które muszą zawierać :numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu. 10. Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. 11. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych. 12. Posiadanie siedziby banku, oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie gminy Mirzec, w przypadku wyboru oferty banku, dotychczas nie posiadającego siedziby, oddziału, filii lub punktu kasowego uruchomi on siedzibę, oddział, filię lub punkt kasowy na terenie gminy Mirzec w terminie od dnia 01.05.2019 r. D. W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się informację o dochodach i wydatkach, przychodach i rozchodach budżetu Gminy Mirzec wykonanych w 2018 r.: 1. Dochody ogółem: 40 719 083,63 zł. 2. Wydatki ogółem: 46 602 142,13 zł. 3. Przychody: 8 281 321,25 zł. 4. Rozchody: 1 855 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawa 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z póź. zm.). lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach