Przetargi.pl
Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z separatorem i zbiornikiem rozsączającym przy budynku Nadleśnictwa Żmigród

Nadleśnictwo Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 853 052, , fax. 713 853 053
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żmigród
    Parkowa 4a
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 713 853 052, , fax. 713 853 053
    REGON: 93102415500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zmigrod.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z separatorem i zbiornikiem rozsączającym przy budynku Nadleśnictwa Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z separatorem i zbiornikiem rozsączającym w ramach realizacji zadania inwestycyjnego (projektu budowlanego) polegającego na zagospodarowaniu działki wraz z budową wiaty na sprzęt oraz przebudową istniejącego budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: - studni D9 (zmiana lokalizacji), D3, D4, D5, D6, - zbiornika rozsączającego, - separatora substancji ropopochodnych, - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 160 od podejścia P2 do studni D9, - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 160 od studni D9 do studni D3, - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 250 od studni D3 do studnio D4, montaż trójnika Tr 8 - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 160 od podejścia P3 do trójnika Tr 9, - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 315 od studni D4 do studnio D5, montaż trójnika Tr 10 - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 160 od podejścia P4 do trójnika Tr 11, - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 315 od studni D5 do separatora SEP, - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 315 od separatora SEP do studni D6, - odcinka kanalizacji deszczowej PVC 315 od studni D6 do zbiornika rozsączającego, Szczegółowy zakres robót określa szkic poglądowy z zaznaczonym zakres robót (załącznik nr 1.2 do SIWZ), które należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym. Adres administracyjny inwestycji: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, Gmina Żmigród, obręb ewidencyjny nr 0001, dz. ewidencyjna nr 13. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w niniejszej dokumentacji towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanych w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego spełniają wymagania określone przez autora niniejszego opracowania. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z wydaną decyzją, warunkami, opiniami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Prace będą prowadzone w oparciu o pozwolenie na budowę: Decyzja nr 306/2016 z 27.04.2016 r. – załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst. jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących prace z branży instalacji kanalizacji deszczowej sanitarnej. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie brygady wykonującej prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst. jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, 2018 z późn. zm.), sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami, dokumentacją projektową i techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektu. Do obowiązków Wykonawcy, działającego zgodnie ze sztuką budowlaną wiedzą i doświadczeniem, należy szczegółowe przeanalizowanie przedmiotu zamówienia pod kątem jego kompletności. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy doprowadzenia na teren budowy niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mediów (woda, energia elektryczna, itp.) oraz pokrycia kosztów ich podłączenia i poboru w okresie wykonywania robót. Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją techniczną warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (w tym m.in. koszty organizacji i zabezpieczenia terenu robót budowlanych, koszty zakupu i transportu materiałów budowlanych na teren realizacji robót oraz dostarczenia i eksploatacji maszyn i urządzeń, koszty wynagrodzeń pracowników, inne nie wymienione, a niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia), zgodnie z SIWZ i jej załącznikami, w szczególności dokumentacją projektową i techniczną oraz przepisami prawa obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia. W celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy, zaleca się aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją przetargową (SIWZ wraz z załącznikami) i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie trwania postępowania przetargowego i przygotowywania oferty. Przedmiary robót należy odczytywać w powiązaniu z projektami wykonawczymi, w tym Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy wg załącznika nr 9 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i zamontowane urządzenia wynosi 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A o/Oleśnica nr rachunku: 23 1020 5297 0000 1602 0000 8185 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu ZP-8/2018. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); wraz z dołączonym kosztorysem ofertowym, szczegółowym z cenami jednostkowymi i wartościami innych składników cenotwórczych. Kosztorys posłuży Zamawiającemu do rozliczenia finansowego przedmiotu zamówienia. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 6 do SIWZ), 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ), 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (przedłożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej), 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z rozdziałem 6 ust. 8 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), 6) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przedłożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej), 7) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach