Przetargi.pl
Wykonanie żelbetowego muru z zadaszeniem dla montażu prefabrykowanych kolumbariów na terenie Cmentarza Komunalnego w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie żelbetowego muru z zadaszeniem dla montażu prefabrykowanych kolumbariów na terenie Cmentarza Komunalnego w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w ramach budowy Cmentarza Komunalnego na działce nr ew. 1823/3, położonej przy ul. Kozienickiej w Pionkach, powiat radomski, województwo mazowieckie, jest budowa żelbetowego muru o wysokości 3.50m z zadaszeniem i pochwytem stalowym na wspornikach ze stali nierdzewnej. Mur na ławie fundamentowej żelbetowej 180x40cm, będzie miejscem montażu prefabrykowanych kolumbariów, na odcinku od schodów terenowych do fundamentów projektowanej przyszłej kaplicy, po dwóch stronach projektowanej przyszłej kaplicy. 2. Fundamenty pod żelbetowy mur zostały zaprojektowane w postaci płyty fundamentowej żelbetowej z betonu B-30 W8 i wymiarach 180x40cm. 3. Żelbetowy mur o wysokości 3.50m z zadaszeniem i pochwytem stalowym, będący miejscem montażu prefabrykowanych kolumbariów, został zaprojektowany z betonu architektonicznego (powierzchnie widoczne) klasy B-30 W8. Długość muru to 68,045m. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kolumbariów prefabrykowanych po dwóch stronach projektowanego budynku kaplicy. Zaprojektowano tam 105 nisz w zestawach, w każdej po 3 komory, co łącznie daje 315 komór. 5. Odprowadzenie wody z powierzchni daszku na teren cmentarza komunalnego należy zapewnić poprzez wykonanie wysuniętego betonowego okapnika min. 5cm wraz z bruzdą ok. 1 cm tworzącą kapinos zapobiegający spływaniu wody po powierzchni muru oporowego. Okapnik ten nie jest uwzględniony w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, będącej załącznikami do SIWZ, Wykonawca ma jednak obowiązek uwzględnić w swojej ofercie wykonanie tego okapnika, a potem jego wykonanie. 6. Szczegółowy opis obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym BUDOWY CMENTARZA GRZEBALNEGO KOMUNALNEGO – ETAP I na działce nr ew. gr. 1823/3, obręb 0001 Pionki, jedn. ewid. 142501_1 Pionki – Miasto - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie wykonawczym konstrukcyjnym BUDYNKU KAPLICY CMENTARZA GRZEBALNEGO KOMUNALNEGO na działce o nr. ew. 1823/3, obręb 0001 Pionki, jedn. ewid. 142501_1 Pionki – Miasto (z rysunkami zamiennymi) - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Opinii geotechnicznej do projektu budowy cmentarza na części działki o nr ewidencyjnym 1823/2 przy ul. Kozienickiej w Pionkach - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Przedmiarze robót budowy cmentarza – kolumbaria - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót (branża budowlana) - załącznik nr 7 do SIWZ, 7. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 7. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 8. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. Inwentaryzację można dostarczyć po terminie odbioru robót. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215400-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach