Przetargi.pl
Wykonanie zasilania obwodów separowanych, wraz z liniami zasilającymi oraz dostawa i montaż zasilacza UPS dla nowej Sali Intensywnej Opieki Noworodków w budynku D-16 Oddziału Neonatologii SPSK1 w Lublinie przy ul. Staszica 16

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, Stanisława Staszica
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815344610 , fax. +48815324153
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    Stanisława Staszica 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48815344610, fax. +48815324153
    REGON: 431029234
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zasilania obwodów separowanych, wraz z liniami zasilającymi oraz dostawa i montaż zasilacza UPS dla nowej Sali Intensywnej Opieki Noworodków w budynku D-16 Oddziału Neonatologii SPSK1 w Lublinie przy ul. Staszica 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W w/w pomieszczeniu wykonana została nowa instalacja elektryczna gniazdowa dla obwodów separowanych wraz z punktami wyrównania potencjału oraz nowa instalacja teletechniczna sieci LAN. Obwody elektryczne zostały sprowadzone do miejsa instalacji tablic elektrycznych wraz z transformatorami separacyjnymi (w pomieszczeniu). Okablowanie sieci LAN zostało wyprowadzone z pomieszczenia i z zapasem złożone w przestrzeni sufitu podwieszanego do dalszej instalacji. 2. Zakres usługi: 2.1. Wykonanie zasilania obwodów separowanych zgodnie z założeniami Projektu budowlano-wykonawczego (załącznik nr 8):  Ułożenie linii zasilających SA-11 i SA-12,  Rozbudowa istniejących rozdzielnic głównych RG i TRU (zlokalizowanych w pomieszczeniu rozdzielni na kondygnacji niski parter) o odejścia dla nowy obwodów TSA-11 i TSA-12,  Ułożenie przewodu wyrównawczego LgYżo 1x25 (przewód istniejący, zapas złożony w przestrzeni sufitu podwieszanego),  Montaż tablic TSA-11 i TSA-12,  Montaż transformatorów separacyjnych,  Montaż modułu zasilająco-kontrolnego z układem SZR i BYPASSEM,  Montaż kasety sygnalizacyjno-kontrolnej,  Podłączenie istniejącego okablowania gniazd wtykowych 230V,  Podłączenie istniejącego okablowania połączeń wyrównawczych, 2.2. Wykonanie wymiany istniejącego zasilacza UPS na nowy zgodny z założeniami Projektu budowlano-wykonawczego oraz ze specyfikacją techniczną UPS (załącznik nr 9):  Demontaż istniejącego zasilacza UPS wraz z baterią akumulatorów i tablicą BYPASS (zdemontowany zestaw przekazać Zamawiającemu),  Montaż nowego zestawu zasilacza UPS wraz z baterią akumulatorów i tablicą BYPASS i niezbędnym okablowaniem, 2.3. Wykonanie sieci okablowania strukturalnego LAN:  Ułożenie okablowania sieci strukturalnej od Sali Intensywnej Opieki Noworodków do punktu dystrybucyjnego znajdującego się na kondygnacji pierwszego piętra (okablowanie istniejące złożone z zapasem około 20m w przestrzeni podwieszanego sufitu – 28 szt. przewodów U/FTP kat 6A),  Ułożenie niezbędnych tras kablowych,  Montaż paneli dystrybucyjnych 2x24 porty RJ45 kat. 6A w istniejącej szafie Rack (okablowanie wykonane w technologii A-Lan Technologie, sieć należy wykonać w tej technologii i uzyskać certyfikację 25-letniej gwarancji), 2.4. Wykonanie zasilania obwodów gniazdowych 230V komputerowych:  Ułożenie przewodu zasilającego (istniejącego złożonego z zapasem w przestrzeni podwieszanego sufitu) do istniejącej tablicy TK1,  Rozbudowa istniejącej tablicy TK1 o odejścia dla nowego obwodu TK1/2K, 2.5. Wykonanie zasilania obwodów gniazdowych 230V (śluza – Punkt Pielęgniarski):  Ułożenie przewodu zasilającego (istniejącego złożonego z zapasem w przestrzeni podwieszanego sufitu) do istniejącej tablicy TSR1,  Rozbudowa istniejącej tablicy TSR1 o odejścia dla nowego obwodu TSR1/2R, 2.6. Naprawa istniejących przejść pożarowych związanych z wykonaniem zakresu o którym mowa w pkt. 2.1-2.5 2.7. Naprawa ewentualnych uszkodzeń (ścian, sufitów, instalacji etc) związanych z wykonaniem zakresu o którym mowa w pkt. 2.1-2.5 2.8. Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi pomiarami, sprawdzeniami i certyfikatami. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie. 5. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (kryterium oceny ofert) w tym na zastosowane materiały budowlane. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502 z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie realizacji zamówienia. 7. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zatrudnionych bezpośrednio przy wykonywaniu zamówienia, zwanych dalej Pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą następujące czynności wykonawcze odpowiednio: • Ułożenie linii zasilających SA-11 i SA-12, • Rozbudowa istniejących rozdzielnic głównych • Ułożenie przewodu wyrównawczego • Montaż tablic TSA-11 i TSA-12, • Montaż transformatorów separacyjnych, • Montaż modułu zasilająco-kontrolnego • Montaż kasety sygnalizacyjno-kontrolnej, • Podłączenie istniejącego okablowania gniazd wtykowych • Ułożenie okablowania sieci strukturalnej, • Ułożenie niezbędnych tras kablowych, • Montaż paneli dystrybucyjnych • Ułożenie przewodu zasilającego • Rozbudowa istniejącej tablicy • Ułożenie przewodu zasilającego 8. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający postanawia, że: a. Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w ust. 7, byli zatrudnieni do realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy; b. Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy byli zatrudnieni na umowę o pracę w czasie obowiązywania umowy minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w ust. 7; c. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży do wglądu aktualne oświadczenie, że osoby które wykonują w/w czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy; d. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa rozdziale III niniejszej SIWZ; e. Za niedopełnienie wymogu, o którym mowa w lit. c i d Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu (Dz.U. z 2015 r. poz. 2008) oraz zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2015 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016 r. (Dz. U. poz. 1385), i liczby Pracowników zobligowanych do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1; f. Osoby o których mowa powyżej, winny być zatrudnione najpóźniej w następnym dniu od dnia podpisania przedmiotowej umowy. g. Oświadczenie w tym zakresie należy złożyć wraz z ofertą (załącznik nr 5 do SIWZ) 9. Wspólny słownik zamówień CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45310000 -3 roboty instalacyjne elektryczne, 30237280- 5 akcesoria zasilające 10. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Prośbę o dokonanie wizji lokalnej należy przesyłać na adres e-mail: nulanicka@spsk1.lublin.pl. Dokonanie wizji potwierdza przedstawiciel Zamawiającego na formularzu – Załącznik nr 7 do SIWZ. Wypełniony załącznik Zamawiający zaleca dołączyć do oferty. 11. Organizacja placu budowy powinna zapewnić ciągłość pracy obiektów istniejących na nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia. 12. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w zawarty jest w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym również w Umowie, Dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi, wskazanej w Załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia., stanowiących integralną cześć niniejszej SIWZ. 13. Przedmiot Zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, zasad wiedzy technicznej, obowiazującymi przepisami, normami oraz na warunkach określonych umową. 14. W przypadku, gdy w przedłożonej przez Zamawiającego dokumentacji przetargowej występować będą różnice pomiędzy dokumentami określającymi rozwiązania, przyjęte technologie, standardy materiałowe, o ile nie zostanie to wyjaśnione na etapie postępowania przetargowego na wniosek Wykonawcy starającego się o udzielenie niniejszego zamówienia, jako realizacji obowiazku należytej staranności, przyjmuje się, iż w ofercie przyjęto rozwiązanie najbardziej rygorystyczne wobec Wykonawcy, korzystne dla Zamawiającego. 15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w niniejszej SIWZ. 16. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie (zwany dalej „Szpitalem”), adres: ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, telefon 81 532 39 35, e-mail: sekretariat@spsk1.lublin.pl b) Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe: tel. 81 534 97 48, e-mail: iod@spsk1.lublin.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach