Przetargi.pl
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO”.

Teatr KTO ogłasza przetarg

  • Adres: 31-158 Kraków, Krowoderska 74
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126237300 , fax. 126338947
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr KTO
    Krowoderska 74 13
    31-158 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126237300, fax. 126338947
    REGON: 356901227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrkto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO” działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM). Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 1) Ze względu na to, iż w tylnej części działki równolegle prowadzona jest inwestycja p.n. ”ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZY BUDYNKU KINOTEATRU WRZOS DLA POTRZEB TEATRU KTO, ZLOKALIZOWANEGO NA DZ. NR 403 OBR. 12 PODGÓRZE, PRZY UL. ZAMOYSKIEGO 50 W KRAKOWIE”, w trakcie wykonywania prac należy uzgodnić z Generalnym Wykonawcą w/w inwestycji harmonogram prac mających bezpośredni wpływ na prowadzoną inwestycję. 2) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowego zapoznania się z dokumentami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia w celu poznania zakresu prac objętych zamówieniem. 3) Wykonawca zapewni i wykona wszystko, co niezbędne do odpowiedniego wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem. 4) Wszelkie pomyłki, niedokładności, sprzeczności, rozbieżności, braki lub inne wady w opisie przedmiotu zamówienia powinny być przedstawione Zamawiającemu w terminie określonym ustawą PZP na wyjaśnianie treści SIWZ, pod rygorem uznania, że wykonawca uwzględnił je w cenie oferty, chyba że były one niemożliwe do zweryfikowania przez wykonawcę przy zachowaniu najwyższej staranności. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 6) roboty muszą być realizowane bez ingerencji w tereny sąsiednich nieruchomości lub po uzyskaniu przez wykonawcę pisemnej zgody od właścicieli tych nieruchomości. Pisemna zgoda musi być przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po jej otrzymaniu. 7) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń, elewacji, bram wjazdowych i innych elementów sąsiadujących z placem budowy. 9) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz przepisów przeciwpożarowych. 10) Wymaga się, aby zgłoszony przez wykonawcę kierownik budowy/robót był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 11) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokument rozliczenia końcowego robót i sporządzić operat kolaudacyjny, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, ocenę techniczną realizacji kontraktu, rozliczenie finansowe oraz potwierdzenie zakończenia odbioru. 12) Wykonawca zobowiązany jest przekazać zrealizowane obiekty Zamawiającemu łącznie z kompletną dokumentacją budowy, w tym decyzji dotyczących obiektu, w szczególności decyzji zezwalającej na użytkowanie, a także instrukcji obsługi instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Gwarancja oraz rękojmia na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy, liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy o zamówienie. W okresie gwarancji koszty obligatoryjnych przeglądów serwisowych i konserwacji, a także naturalnie zużywających się materiałów eksploatacyjnych ponoszone będą przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, oznacza to, że środki muszą zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA, nr rachunku: 51 1020 2892 0000 5002 0655 1305. 5. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Oryginał potwierdzenia wniesienia wadium w formach określonych w pkt 3 ppkt 2 - 6 należy złożyć przed terminem składania ofert w Teatrze KTO, ul. Krowoderska 74, 31-158 Kraków, w sekretariacie, w dni powszednie w godz. 9:00 – 16:00, bądź załączyć do składanej oferty, (w przypadku złożenia w siedzibie Zamawiającego oryginału dokumentu do oferty należy załączyć kopię dowodu wniesienia wadium).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach