Przetargi.pl
Wykonanie zagospodarowania terenu w ramach przebudowy budynku na siedzibę Urzędu Gminy Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zagospodarowania terenu w ramach przebudowy budynku na siedzibę Urzędu Gminy Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Wykonanie zagospodarowania terenu w ramach przebudowy budynku na siedzibę Urzędu Gminy Sławno” zlokalizowanej ul. I Pułku Ułanów 11, dz. nr 335, 61/1 obręb ewidencyjny Sławno nr 002, Miasto Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz współpraca z Zamawiającym w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu w zakresie robót Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza remontu i przebudowy willi Schultza w Sławnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz rozbiórką i budową elementów zagospodarowania terenu wraz z uwzględnieniem zapisów SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia określony w dokumentacji projektowej obejmujący roboty budowlane będące przedmiotemzamówienia: 1) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze: a) roboty rozbiórkowe z wyłączeniem użytkowania kanalizacji deszczowej, b) rozbiórka budynku śmietnika, zasypanie zbiornika; 2)Nawierzchnie utwardzone – drogi, place postojowe, chodniki itp.: a) krawężniki kamienne i obrzeża kamienne, b) transport kostki kamiennej z odl. 3 km (do wbudowania materiał Inwestora), c) nawierzchnia dróg wewnętrznych z kostki kamiennej, d) miejsca postojowe płyta ażurowa, e) chodniki, f) zjazd z drogi publicznej. 3) Ogrodzenie terenu: a) ogrodzenie od strony wjazdu na posesję (od strony zachodniej), przestawienie słupa ogrodzenia w strefie wyjazdu, brama wjazdowa ze sterowaniem elektrycznym, furtka wejściowa zamykana na zamek. b) ogrodzenie od strony wschodniej i południowej wraz z furtką. 4) Ścianki oporowe prefabrykowane przy chodniku od strony południowej. 5) Różne: balustrady dla niepełnosprawnych, remont schodów przy wejściu na teren działki od strony zachodniej. 6) Niwelacja terenu (z transportem urobku na odległość do 5 km). 7) Zieleń (tereny zielone należy wykorytować na głębokość 10 cm i tak pozostawić). 8) Oświetlenie zewnętrzne. 9) Instalacja kanalizacji deszczowej. 3. Z zakresu prac objętych projektem budowlano - wykonawczym wyłącza się: 1) prace dotyczące budynku, 2) remont istniejącego muru oporowego wraz z ogrodzeniem od strony zachodniej (do wykonania przez Wykonawcę w zakresie ogrodzenia od strony zachodniej pozostają tylko brama wraz z jej poszerzeniem oraz furtka), 3) dostawę i montaż ławek oraz koszy, 4) podnośnik dla niepełnosprawnych wraz z podestem przy wejściu głównym do budynku, 5) wszystkie prace dotyczące wykonania terenów zielonych (w zakresie Wykonawcy pozostaje niwelacja terenu oraz wykonanie korytowania na głębokość 10 cm). 4. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia lecz nie ujęte w dokumentacji projektowej: 1) dostawa i montaż bramy wjazdowej elektrycznie otwieranej ze sterowaniem z pilota i sygnalizacją ostrzegawczą, zakres obejmuje również doprowadzenie zasilania do sterowania oraz dostawę 10 pilotów do sterowania, 2) przebudowa schodów przy wejściu od strony zachodniej na zgodne z obowiązującymi przepisami wraz z remontem ścian oporowych i poręczy, 3) remont ściany i muru na północnej granicy działki poprzez skucie starego tynku, uzupełnienie ubytków, wykonanie nowego tynku i dwukrotne pomalowanie, 4) regulacja czynnych studni kanalizacji sanitarnej (2szt.) (aktualny przebieg czynnej kanalizacji sanitarnej przedstawia szkic załączony do dokumentacji projektowej). 5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzony przez właściwy ośrodek geodezyjny, 2) wykonania kamerowania kanalizacji deszczowej, 3) pomocy Zamawiającemu w uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla obiektu w zakresie robót Wykonawcy po wykonaniu całości zakresu robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę. 6. Zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) Elementy metalowe dostarczyć w kolorze RAL 7016 dotyczy to m.in. oświetlenia zewnętrznego, ogrodzenia itp. 2) Ogrodzenie działki i furtki od strony południowej i wschodniej wykonać zgodnie z rysunkiem W3 z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo. Słupy o przekroju 80 x 80 x 2mm z mocowaniem z zabezpieczeniem przed kradzieżą, profile pionowe o wymiarach 25x25 mm w zamkniętej ramie stalowej 60x40x2 mm lub 40x40x2 mm. Segmenty przykręcane do słupów śrubami ze stali nierdzewnej. 3) Pod ogrodzeniem od strony wschodniej i południowej wykonać cokół z kostki kamiennej (materiał Zamawiającego do dostarczenie przez Wykonawcę z odległości 5 km) na ławie betonowej (C12/15) o grubości 10 cm i podsypce paskowej o grubości 3cm. 4) Chodniki wykonać z kostki granitowej 4/6, wszystkie krawężniki i obrzeża wykonać jako granitowe. Betonowe pozostają tylko płyty ażurowe na miejscach postojowych oraz poszerzenie zjazdu. Poszerzenie zjazdu wykonać ze starobruku w kolorze grafitu (nawierzchnia taka, jak istniejącego zjazdu). 5) Zamawiający rezygnuje z demontażu istniejącej kanalizacji deszczowej, Wykonawca zdemontuje studnie i zaślepi pozostawione przewody oraz wykona inwentaryzację pozostawionej sieci wraz z kamerowaniem i dokona przepięcia czynnych drenów, sączków lub rur do nowej kanalizacji. 7. Informacje o obiekcie: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku zabytkowej Willi Schultza położonej przy ul. I Pułku Ułanów 11 w Sławnie, figurującej w wykazie zabytków nieruchomych wyznaczonych przez WKZ do wojewódzkiej ewidencji zabytków. 2) Jest to budynek wielobryłowy trzykondygnacyjny z nieużytkową czwartą kondygnacją poddasza, całkowicie podpiwniczony. Budynek założony na planie prostokąta z połączoną z korpusem ośmioboczną wieżą. 3) Powierzchnia zabudowy 307,93 m2; powierzchnia całkowita 1316,95m2. 8. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych „Realizacja prac konserwatorskich, remont i przebudowa Willi Schultza w Sławnie, pozwalająca na zmianę sposobu użytkowania na siedzibę Urzędu Gminy Sławno” zawierają: 1. Projekt budowlano – wykonawczy: a) opracowanie wielobranżowe; b) branża elektryczna; c) branża drogowa d) branża wod. – kan., ogrzewania oraz gazu. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ogólnobudowlane; b) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty sanitarne; c) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje elektryczne. 3. Ekspertyza techniczna z zakresu ochrony przeciwpożarowej remontu i przebudowy willi Schultza w Sławnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na Urząd Gminy Sławno. 4. Badania Konserwatorskie, Program Prac Konserwatorskich na potrzeby remontu i adaptacji zabytkowej willi Schultza w Sławnie z sierpnia 2016 r. 5. Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt na czas przeprowadzenia wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na zagospodarowanie terenu, budynek UG” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach