Przetargi.pl
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Nowogrodzie Bobrzańskim

GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683290962 , fax. 683290962
  • Data zamieszczenia: 2023-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683290962, fax. 683290962
    REGON: 970770758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Nowogrodzie Bobrzańskim”.2. Inwestycja zakłada przebudowę odcinka około 500 metrów ul. Witosa (od skrzyżowania z ul. Warsztatową w kierunku ul. Słowackiego, drogi wojewódzkiej nr 295), w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikacyjnego, poprawy komfortu użytkowników tej drogi, czyli dostosowania infrastruktury do obowiązujących standardów. Przebudowa planowana jest między innymi na działkach, przekazanych gminie w 1999 r. przez Agencję Własności Rolnej Skarbu Państwa. Przy ul. Witosa znajduje się kilka budynków wielorodzinnych (tzw. Popegeerowskie) oraz budynek komunalny z mieszkaniami przeznaczonymi pod najem socjalny, w których mieszkają również byli pracownicy Państwowych Gospodarstw Rolnych (PGR) z rodzinami. Ponadto na dz. 150/56 (ul. Witosa) gmina planuje w 2023 r. budowę budynku wielorodzinnego (planujemy w 2022 wykonanie projekt), w ramach Rządowego Programu, poprzez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN Lubuskie Trójmiasto Sp. z o.o. Przy przebudowywanym odcinku znajduje się również dz. 150/15, którą w 2007 r. gmina otrzymała od Agencji Nieruchomości Rolnych oddział terenowy Gorzów Wlkp. z przeznaczeniem na plac zabaw, który został wybudowany i funkcjonuje do dnia dzisiejszego. Obecnie przeważająca część drogi posiada nawierzchnię z bardzo popękanych płyt betonowych, o bardzo złym stanie technicznym. Występują miejsca gdzie załamania płyt są tak duże, że pokonanie po opadach atmosferycznych tego odcinka jest niemożliwe. Przyjęte parametry jezdni dwukierunkowej oraz między innymi wymiana nawierzchni i zjazdów (np. na kostkę brukową) oraz obramowań (np. krawężniki betonowe najazdowe), spowodują upłynnienie ruchu, poprawę komfortu jazdy, co w znaczny sposób ograniczy hałas, zmniejszy wibrację (która obecnie niekorzystanie wpływa na budynki- widoczne pęknięcia) oraz przyniesie obniżenie emisji spalin do środowiska. Odwodnienie dróg będzie odbywać się powierzchniowo w przyległy teren pasa drogowego lub za pomocą kanalizacji deszczowej. W zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zaplanowano na przebudowywanym odcinku uspokojenie ruchu drogowego za pomocą progów zwalniających z ograniczeniem prędkości do 20km/h. Kolidujące sieci, uzbrojenia terenu podlegają zabezpieczeniu lub przebudowie po uzyskaniu uzgodnienia. W przypadku gdy wniosek uzyska Państwa akceptację, mieszkańcy, którzy od wielu lat wnioskują o realizację tego zdania będą mieli poczucie, że mają wpływ na rozwój i kształtowanie swojej miejscowości, przez co wzrośnie poczucie przynależności do wspólnoty lokalnej.3. Przedmiot zamówienia:Wykonanie Etapu I – rozpoczęcie prac poprzedzone opracowaniem dokumentacji wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych dla zadania pt: „Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Nowogrodzie Bobrzańskim” od km: 0+031,2 do km: 0+422,0 a) Odcinek 1 - wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentacje techniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w km: 0+031,2 do km: 0+422,0b) Odcinek 2 - wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentacje techniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w km: a+000,0 (0+160,0) do km: a+185,0 (0+203,5)c) Projektowane zadanie może być realizowane w odcinkach lub w całości, wstępnie ustalono podział na dwa odcinki, pierwszy od skrzyżowania w km 0+031,2 z drogą wojewódzką do km 0+422,0 skrzyżowania, połączenia z ul. Warsztatową, drugi pętla wewnętrzna o długości 185m4. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia.5. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym zał. nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach