Przetargi.pl
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa chodnika na działce nr 1837/9 w Nowogrodzie Bobrzańskim.

GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 517886269 , fax. 68 411 39 32
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. +48 517886269, fax. 68 411 39 32
    REGON: 970770758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa chodnika na działce nr 1837/9 w Nowogrodzie Bobrzańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa chodnika na działce nr 1837/9 w Nowogrodzie Bobrzańskim. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły „zaprojektuj i wybuduj”. • Etap I – przygotowanie niezbędnej dokumentacji technicznej - projekt wykonawczy wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych. • Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych dokumentacji technicznych. Obejmuje wykonanie budowy chodnika w Nowogrodzie Bobrzańskim z kostki brukowej o grubości 6 cm na działce nr 1837/9 o łącznej powierzchni ok. 50 m2.Niniejszy etap obejmuje cały zakres budowy chodnika o długości około 25 m; Założono następującą konstrukcję chodnika: na odcinku drogi o długości ok. 25 m i szerokości 2 m: -kostka betonowa szara gr. 6 cm, - podsypka cementowo piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa z mieszanki niezwiązanej kruszywem 0/30 mm stabilizowana mechanicznie C 90/3 gr. po zagęszczeniu15 cm. Założono następującą konstrukcję obrzeży: - obrzeża 20 cm x 6 cm - ława betonowa z oporem z betonu C12/10 gr. 10 cm - opór do ławy betonowej betonu C12/10 gr. 10 cmRoboty ziemne prowadzić należy w sposób nie powodujący destrukcji podłoża. Rodzaje warstw konstrukcyjnych oraz ich grubości powinny być opracowane na podstawie obowiązujących katalogów, przepisów, norm i rozporządzeń. Należy zaprojektować konstrukcję chodnika lub zastosować inne rozwiązania techniczne w oparciu o załączony przedmiar, który należy traktować jako element dodatkowy, służący do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku natrafienia w trakcie prac na niezinwentaryzowane sieci drenarskie, roboty należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić napotkanych urządzeń. Wszelkie czynności związane z budową chodnika, w tym m.in. związane z uzyskiwaniem prawa do dysponowania nieruchomością na potrzeby przebudowywanej drogi leżą po stronie Wykonawcy. Przedstawiona powierzchnia, długości oraz inne ilości wskazane w PFU i w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny i mogą różnić się od rzeczywistych, dlatego Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej2. Ponadto zakres zadania obejmuje:a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, c) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. .e) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.i Informacja dotycząca robót zamiennych:- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w SWZ, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót.- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do SWZ i , urządzeń i / lub materiałów budowlanych.- Roboty zamienne mogą wynikać:- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:- na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,f) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;g) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawah) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na potrzeby budowy;i) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;j) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; (Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami z Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10).k) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;l) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu;m) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót wraz z odbiorami specjalistycznymi i końcowym tych robót;n) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;o) sporządzenie dokumentacji powykonawczej ( 3 egz.)p) Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególności art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach