Przetargi.pl
Wykonanie zadań: Zadanie nr1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków - etap II od km 4+330 do km 5+435; Zadanie nr2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków od km 0+003 do km 3+450

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 553 , fax. 486 753 672
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10
    26400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 553, fax. 486 753 672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadań: Zadanie nr1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków - etap II od km 4+330 do km 5+435; Zadanie nr2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków od km 0+003 do km 3+450
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań: Zadanie nr1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków - etap II od km 4+330 do km 5+435 Zadanie nr2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków od km 0+003 do km 3+450 Zadanie nr1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków - etap II od km 4+330 do km 5+435 Kod CPV: 45111200-0 Przygotowanie w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego. 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233140-2 Roboty drogowe, 34922100-7 Oznakowanie drogowe, Zakres zadania obejmuje między innymi wykonanie następujących robót: ścinanie piłą mechaniczną wraz z karczowaniem drzew o średnicy 66-75 cm, roboty ziemne w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 3 km sam. samowyład. pod poszerzenia jezdni, profilowanie i zagęszczanie gruntu rodzimego, formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu uzyskanego na miejscu, przebudowa przepustów rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm na ławie żwirowej wraz z rozbiórką ,utylizacją istniejących i odtworzeniem konstrukcji nawierzchni, ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm, warstwy odsączające z piasku zagęszczane mechanicznie o gr.15 cm na poszerzeniach, dolna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych31,5/63 mm gr. 20 cm na poszerzeniach, górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 10 cm na poszerzeniach, umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 10 cm, warstwa wiążąca z mieszanki minerano-bitumicznej asfaltowej mechaniczne w ilości 150 kg/m2 (gr.6,0cm), warstwa wiążąca z mieszanki minerano-bitumicznej asfaltowej mechaniczne w ilości 125 kg/m2 (gr. 5,0 cm), skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową podbudowy, ułożenie geosiatki na styku poszerzenia ( złącze szerokości 1,0 m ) rozciąg. 50 kN, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową warstwy wiążącej, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11S grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, ustawienie oznakowania pionowego oraz robót towarzyszących. Zadanie nr2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków od km 0+003 do km 3+450 Kod CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45233140-2 Roboty drogowe 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych Zakres zadania obejmuje między innymi wykonanie następujących robót: mechaniczne karczowanie zagajników gęstych powyżej 60% powierzchni, mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46-55 cm, frezowanie planimetryczne nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, rozebranie nawierzchni i podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie z transportem urobku - przepusty, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych lub z masy bit. gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem, rozebranie przepustów fi60 i fi 80 pod drogą wraz z wywiezieniem nieuszkodzonych rur na bazę PZDP i utylizacją gruzu, rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. III-IV, części przelotowe przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm-rury z tworzywa sztucznego, przepusty rurowe pod drogą - ścianki czołowej dla rur o śr. 60 cm, części przelotowe przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 80 cm - rury z tworzywa sztucznego, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 80 cm, przepusty rurowe pod zjazdami -rury z tworzywa sztucznego o śr. 40 cm, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm, koryta gł.32 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni do 5,5m szer., profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV, warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm, warstwa podbudowy na poszerzeniach z kruszyw łamanych 0-31,5 po zgęszczeniu gr. 30 cm, odbudowa konstrukcji jezdni nad przepustami do przebudowy, ułożenie geosiatki na styku poszerzenia (złącze szer. 1,0m) rozciąg. 50kN, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,3-0,5 kg/m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechanicznie średnio 100kg/m2, rozebranie słupków do znaków wraz z tarczami znaków i utylizacją, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych standard I - o grubości po zagęszczeniu 4 cm-warstwa ścieralna, oczyszczenie rowów z namułu o grub. 40 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, rów z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, umocnienie skarp rowu, koryta gł. 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV pod utwardzenie poboczy, utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym 0-31,5mm - o gr. 10 cm, koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI pod naw zjazdów, mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach – grubość warstwy po zag. 10 cm, nawierzchnia na zjazdach z kruszyw łamanych gr. 10 cm, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych, wykonanie oznakowania oraz robót towarzyszących. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji wybranych przez Wykonawcę zadań. Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.1 – 4.2) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.1 – 5.2) do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr1: do 31.10.2018r. przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia. Zadanie nr2: część 1 - do 31.10.2018r. przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia części I. część 2 - do 10.05.2019r. przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia części II lecz nie wcześniej niż 15.01.2019r. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na każde z oferowanych do realizacji zadań w wysokości odpowiednio: Zadanie nr1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr2 - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze, ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) Dowód wpłaty wadium na zadania których dotyczy oferta, d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile jest to wiadome. e) Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór Jego oferty prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług składając wypełniony - załącznik nr3 do formularza oferty (oświadczenie należy złożyć w oryginale) Uwaga: Jeżeli w zakresie któregoś z oferowanych do realizacji zadań wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wówczas Wykonawca powinien złożyć wypełniony załącznik nr3 do formularza oferty do każdego z oferowanych zadań oddzielnie. Jeżeli natomiast wybór oferty Wykonawcy w zakresie wszystkich oferowanych do realizacji zadań nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, wystarczy wówczas złożyć jeden wypełniony załącznik nr3 do formularza oferty (dotyczący wszystkich oferowanych zadań) f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP załącznik nr2 do SIWZ składa każdy z podmiotów składający wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach