Gmina Przasnysz ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
- Data zamieszczenia: 2013-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
ul. Św. St. Kostki 5 5
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
REGON: 00054835400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zadań specjalisty do spraw rozliczeń i sprawozdawczości projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie zadań specjalisty do spraw rozliczeń i sprawozdawczości projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Do obowiązków specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości należy: 1) kontrola i opisywanie dokumentów finansowych, 2) archiwizacja dokumentów finansowych, 3) przestrzeganie wewnętrznych procedur związanych z rozliczaniem projektu, 4) opracowywanie opinii oraz pism i udzielanie informacji w zakresie rozliczenia projektu, 5) przygotowywanie informacji i analiz do sprawozdań z realizacji projektu, 6) prowadzenie systematycznej analizy stanu wykorzystania środków finansowych projektu i zgodności jego realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 7) opracowywanie comiesięcznych informacji o stanie realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu i przekazywanie koordynatorowi, 8) pomiary rezultatów na podstawie ankiet, list obecności, zogniskowanych wywiadów grupowych z udziałem uczestników, dostępnych analiz, raportów i opracowań urzędów statystycznych, publikacji, artykułów itp., przy użyciu następujących narzędzi: wykres Gantta, baza raportów i sprawozdań, tabele i wykresy, zestawienie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, wiadomości e-mail itp., 9) prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji przetargowych w ramach projektu, 10) obowiązki wymienione w punktach 1 - 9 specjalista ds. rozliczeń i sprawozdawczości projektu zobowiązany jest wykonywać w wymiarze 60 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, adres: ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiajacego. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) ścisłej współpracy z Koordynatorem operacyjnym projektu Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz oraz Wójtem Gminy Przasnysz i Skarbnikiem Gminy Przasnysz, 2) terminowego, starannego i profesjonalnego działania oraz realizacji Projektu zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U z 2013 r. poz. 330), zasad klasyfikacji budżetowej obowiązujących w jednostkach samorządu terytorialnego, zasad rachunkowości budżetowej, z uwzględnieniem zasad polityki rachunkowości Urzędu Gminy Przasnysz i obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów, ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) zwrotu wszystkich materiałów i dokumentów, udostępnionych w siedzibie Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, nie później niż w dniu wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowość, terminowość i zgodność z planem działań w ramach realizowanego Projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary natura 2000
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego projektu pn. >Realizacja zadań ochrony czynnej ujętych w planach zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 oraz rezerwatu przyrody -Torfowisko Serafin- na terenie województwa mazowieckiego< - nr postępowania: RDOŚ-ZP-4/2016
Dodano: 2016-06-29 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego projektu pn. >Realizacja zadań ochrony czynnej ujętych w planach zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 oraz rezerwatu przyrody Torfowisko Serafin na terenie województwa mazowieckiego< - Nr postępowania: RDOŚ-ZP-1/2016
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000
Dodano: 2016-05-12 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego na potrzeby projektu Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000
Dodano: 2015-07-10 - Administracja i logistyczna koordynacja 114 warsztatów w szkołach gimnazjalnych i 92 warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych w związku z realizowanym projektem Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu
Dodano: 2015-06-10 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000
Dodano: 2015-03-04 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu /Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w 2014 r./ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 - Nr referencyjny: 2/GDOŚ/2015
Dodano: 2015-02-19 - Świadczenie usług eksperckich w obszarze prawidłowości rozliczeń finansowych w ramach kontroli projektów Priorytetu I Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-02-04 - Świadczenie usług w zakresie koordynacji projektu /Ochrona różnorodności biologicznej poprzez wdrożenie sieci lądowych korytarzy ekologicznych na terenie Polski/ - Nr referencyjny: 47/GDOŚ/2014
Dodano: 2015-01-22