Przetargi.pl
Wykonanie zadań specjalisty do spraw rozliczeń i sprawozdawczości projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
    REGON: 00054835400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadań specjalisty do spraw rozliczeń i sprawozdawczości projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadań specjalisty do spraw rozliczeń i sprawozdawczości projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Do obowiązków specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości należy: 1) kontrola i opisywanie dokumentów finansowych, 2) archiwizacja dokumentów finansowych, 3) przestrzeganie wewnętrznych procedur związanych z rozliczaniem projektu, 4) opracowywanie opinii oraz pism i udzielanie informacji w zakresie rozliczenia projektu, 5) przygotowywanie informacji i analiz do sprawozdań z realizacji projektu, 6) prowadzenie systematycznej analizy stanu wykorzystania środków finansowych projektu i zgodności jego realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 7) opracowywanie comiesięcznych informacji o stanie realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu i przekazywanie koordynatorowi, 8) pomiary rezultatów na podstawie ankiet, list obecności, zogniskowanych wywiadów grupowych z udziałem uczestników, dostępnych analiz, raportów i opracowań urzędów statystycznych, publikacji, artykułów itp., przy użyciu następujących narzędzi: wykres Gantta, baza raportów i sprawozdań, tabele i wykresy, zestawienie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, wiadomości e-mail itp., 9) prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji przetargowych w ramach projektu, 10) obowiązki wymienione w punktach 1 - 9 specjalista ds. rozliczeń i sprawozdawczości projektu zobowiązany jest wykonywać w wymiarze 60 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, adres: ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiajacego. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) ścisłej współpracy z Koordynatorem operacyjnym projektu Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz oraz Wójtem Gminy Przasnysz i Skarbnikiem Gminy Przasnysz, 2) terminowego, starannego i profesjonalnego działania oraz realizacji Projektu zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U z 2013 r. poz. 330), zasad klasyfikacji budżetowej obowiązujących w jednostkach samorządu terytorialnego, zasad rachunkowości budżetowej, z uwzględnieniem zasad polityki rachunkowości Urzędu Gminy Przasnysz i obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów, ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) zwrotu wszystkich materiałów i dokumentów, udostępnionych w siedzibie Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, nie później niż w dniu wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowość, terminowość i zgodność z planem działań w ramach realizowanego Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach