Zakład Karny w Łupkowie ogłasza przetarg
- Adres: 38543 Komańcza, Łupków
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 467-70-49 , fax. 0-13 4677011
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łupkowie
Łupków 45
38543 Komańcza, woj. podkarpackie
tel. 013 467-70-49, fax. 0-13 4677011
REGON: 32110600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zadań inwestycyjnych pn. 1. Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną gazem płynnym w Zakładzie Karnym w Łupkowie, 2. Przebudowa kuchni w Zakładzie Karnym w Łupkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia wykonanie zadań inwestycyjnych pn. 1. Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną gazem płynnym w Zakładzie Karnym w Łupkowie, 2. Przebudowa kuchni w Zakładzie Karnym w Łupkowie, Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje tylko I etap (określony w dokumentacji projektowej). Wymianę sieci należy traktować jako inwestycję dotyczącą kotłowni. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr.5 do SIWZ), opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, wzorem umowy (stanowiącym załącznik nr.4 do SIWZ), zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi oraz zgodnie z przepisami BHP i ochroną PPOZ. 3. Roboty będą wykonywane na terenie czynnego Zakładu Karnego w Łupkowie i należy je zorganizować tak, żeby nie zakłócały funkcjonowania zakładu. 4. W przypadkach uzasadnionych, Po uzyskaniu zgody Projektanta i Zamawiającego mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w dokumentacji projektowej dotyczące prostych robot i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i Projektanta, że wymagania podstawowe będą spełnione przy zastosowaniu prawidłowych metod wykonania i przy przestrzeganiu zasad sztuki budowlanej. 5. Wszystkie materiały i wyposażenie niezbędne do realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca musi potwierdzić legalność ich pochodzenia. 6. Podane w dokumentacji projektowej, nazwy własne, handlowe znaki towarowe (materiałów i urządzeń) stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych (parametrów fizyko -technicznych), co najmniej takich jak wskazane w udostępnionych dokumentach projektowych. 7. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaproponowane materiały i urządzenia – jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego w formie pisemnej na zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż podane w dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. W takiej sytuacji przedmiar robot ma wyłącznie charakter informacyjny, pomocniczy — ułatwiający kalkulację ceny i nie stanowi podstaw do rozliczenia się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Zawarte w przedmiarze robot zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomoc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. 9. Zaleca się żeby Wykonawca zapoznał się z terenem robot a także z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją zamówienia w celu dokonania prawidłowej wyceny. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie Wykonawcy wizji lokalnej w dni robocze od godz. 7:00 do godz. 15:00. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 11. W związku z powyższym Wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby, przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia.11.1. Oświadczenie o którym mowa ust. 11 zał. nr 5 do SIWZ powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.11.2. W odniesieniu do Podwykonawców oświadczenie o którym mowa w ust. 11 zał. nr 5 do SIWZ, należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na teren prowadzenia robot budowlanych, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy.12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust. 11 zał. nr 5 do SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę.13. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym w ust. 10 i 11 zał. nr 5 do SIWZ. Kontrola dopuszcza wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia. 13.1. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.14. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 10 zał. nr 5 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł wprowadzić na budowę nowe osoby dopiero po dokonaniu zmiany u Zmawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Zamkowej 3C w Jarosławiu
Dodano: 2024-05-17 - Budowa żłobko-przedszkola w miejscowości Chwałowice
Dodano: 2024-05-15 - Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-14 - „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza”
Dodano: 2024-05-14 - Remont części pomieszczeń na poziomie +1, +2 i +4 oraz remont poszycia dachowego na budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2024-05-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWORZENIU LABORATORIUM SIECI 5G W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 20
Dodano: 2024-05-14 - Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych, ul. P. Skargi 3 – modernizacja budynku
Dodano: 2024-05-14 - Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
Dodano: 2024-05-13 - Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Dodano: 2024-05-09