Przetargi.pl
wykonanie zabudowy medycznej 3 sztuk pojazdów marki Mercedes Benz Sprinter 316 CDI na ambulanse drogowe typu C wg PN-EN 1789+A1:2011 wraz z dostawą sprzętu medycznego

Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-570 Jelenia Góra, ul. Cieplicka 126a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7535614 , fax. 75 7535614
  • Data zamieszczenia: 2013-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
    ul. Cieplicka 126a 126a
    58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7535614, fax. 75 7535614
    REGON: 00000108245400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl, www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zabudowy medycznej 3 sztuk pojazdów marki Mercedes Benz Sprinter 316 CDI na ambulanse drogowe typu C wg PN-EN 1789+A1:2011 wraz z dostawą sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy medycznej 3 sztuk pojazdów marki Mercedes Benz Sprinter 316 CDI na ambulanse drogowe typu C wg PN-EN 1789+A1:2011 wraz z dostawą sprzętu medycznego. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ ZP - 13/2013. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1. odbioru na własny koszt i ryzyko pojazdów bazowych z siedziby Zamawiającego tj. Jelenia Góra 58-570 ul. Cieplicka 126A, oraz dostarczenia pojazdów po dokonaniu zabudowy, co zostanie potwierdzone protokołem przekazania przez obie strony, 2. wykonania zabudowy pojazdów bazowych wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, 3.zamontowany sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy, z bieżącej produkcji (rok produkcji 2013), kompletny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych, dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującym prawem, 4. wykonania lub uzyskania i przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansami kompletnej dokumentacji technicznej, schematu instalacji elektrycznej, schematu instalacji klimatyzacji, instrukcji obsługi urządzeń zainstalowanych podczas adaptacji samochodów, świadectwa homologacji do każdego samochodu, książki gwarancyjnej zabudowy każdego samochodu, świadectw zgodności, atestów, certyfikatów, itp. - w języku polskim, 5. przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia oraz zamontowanego sprzętu medycznego, miejsce szkolenia - siedziba Zamawiającego tj. Jelenia Góra 58-570 ul. Cieplicka 126A, 6. Dokonania przeglądu technicznego pojazdów, który zostanie wykonany w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów w zakresie - zmian konstrukcyjnych lub wymienionych elementów w związku z wykonaną zabudową medyczną, powodujących dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, świadectw homologacyjnych na dokonaną zabudowę pojazdów. 7. Załączenia do dostarczonych ambulansów protokołu na skuteczność zerowania i rezystancji na instalacje elektryczną o napięciu 230V w pojeździe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501171009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 6)Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. w Warszawie Nr 97 1160 2202 0000 0000 4260 9024. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27 sierpnia 2013 roku do godz. 12:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie określonym w art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach