Przetargi.pl
wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu Słowińskie Błota w ramach projektu pt. „Ochrona wybranych siedlisk i gatunków wymienionych w Dyrektywie Siedliskowej na podstawie wskazań zawartych w planach zadań ochronnych i planach ochrony na terenie województwa zachodniopomorskiego”, finansowanego ze środków NFOŚiGW

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914305200 , fax. 914305201
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 20
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914305200, fax. 914305201
    REGON: 320590577
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu Słowińskie Błota w ramach projektu pt. „Ochrona wybranych siedlisk i gatunków wymienionych w Dyrektywie Siedliskowej na podstawie wskazań zawartych w planach zadań ochronnych i planach ochrony na terenie województwa zachodniopomorskiego”, finansowanego ze środków NFOŚiGW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu Słowińskie Błota w ramach projektu pt. „Ochrona wybranych siedlisk i gatunków wymienionych w Dyrektywie Siedliskowej na podstawie wskazań zawartych w planach zadań ochronnych i planach ochrony na terenie województwa zachodniopomorskiego”, finansowanego ze środków NFOŚiGW. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Słowińskie Błota, ujęte w Harmonogramie w czterech pozycjach: a) poprawa warunków środowiskowych na siedlisku 7120 – poprzez zabieg obrączkowania (usunięcie kory z łykiem) lub usunięcie wybranych drzew (sosny i brzozy) zarastających potorfia; b) poprawa warunków środowiskowych na siedlisku 7120 – poprzez zabieg obrączkowania (usunięcie kory z łykiem) lub usunięcie wybranych drzew (sosny i brzozy) zarastających potorfia; c) poprawa warunków środowiskowych na siedlisku 7120 – poprzez zabieg obrączkowania (usunięcie kory z łykiem) lub usunięcie wybranych drzew (sosny i brzozy) zarastających potorfia; d) poprawa warunków środowiskowych na siedlisku 7120 – poprzez zabieg usunięcia 50% drzew zarastają-cych potorfia z odsłonięciem regenerujących się mszarów; Powierzchnia terenu objętego zabiegami według zmiany zarządzenia w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Słowińskie Błota”: 9,75 ha. Informacja o zatrudnieniu 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osoby, świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników, jak również poprzez zawarcie umowy o pracę tymczasową na podstawie ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnieniu pracowników tymczasowych (Dz. U. Nr 166, poz. 1608 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wycinka lub obrączkowanie drzew. 2) Wykonawca, przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę, sporządzonych w sposób uniemożliwiający odczytanie danych wrażliwych, tj. adresu zamieszkania, numeru PESEL, wysokości wynagrodzenia itp., zawartych z ww. pracownikami, przy pomocy których będzie on realizował umowę. W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umowy z każdym nowym pracownikiem, mającym realizować przedmiot zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych i w formie określonej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień i/lub złożenia dodatkowych dokumentów w powyższym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90710000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 2 400,00 zł brutto 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.09.2017r. do godziny 12.30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1) powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: NBP Oddział Okręgowy w Szczecinie nr konta: 96 1010 1599 0526 2113 9120 0000, 5. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w Kancelarii Zamawiającego, a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. Kancelaria mieści się w pokoju nr 127 w siedzibie Zamawiającego przy ul. T. Firlika 20, 71-637 Szczecin i jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 lub złożyć wraz z ofertą. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach