Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-549 Warszawa, Piękna 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Piękna 20
00-549 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 382088467 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wzmocnienia słupów w pomieszczeniu technicznym pomieszczenia technicznego na kondygnacji - 1, w budynku przy ul. Jasnej 8 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację przez Wykonawcę inwestycji pn. „Wykonanie wzmocnienia słupów w pomieszczeniu technicznym na kondygnacji - 1 w budynku przy ul. Jasnej 8 w Warszawie” nr ewidencyjny działek: 27, 28, obręb 5-03-10.2. Szczegółowy zakres Robót budowlanych określa w szczególności: 1) Oferta Wykonawcy – Załącznik nr 1 do Umowy; 2) projekt wykonawczy – Załącznik nr 2 do Umowy; 3. Szczegółowy zakres Robót budowlanych obejmuje wykonanie prac oznaczonych w Dokumentacji projektowej. Zakres prac nie obejmuje przewidzianego w projekcie wykonawczym stemplowania słupów. 4. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Umowy, wykonanego zgodnie z: 1) postanowieniami Umowy; 2) Dokumentacją projektową, z wyjątkiem o którym mowa w pkt 3;3) STWiORB; 4) Harmonogramem rzeczowo - finansowym; 5) obowiązującymi przepisami, w tym normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ (Projekcie umowy wraz z załącznikami). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, polegającą na przebudowie lub remoncie pomieszczenia (lub pomieszczeń) o przeznaczeniu biurowym lub technicznym.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać co najmniej jedenz Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokonaich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.2. Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:- osobą mającą pełnić funkcję kierownika budowy, która:1) od co najmniej 5 lat posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub równoważnych (tj. wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), wpisanym na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności,2) i posiada doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, polegającą na przebudowie lub remoncie pomieszczenia (lub pomieszczeń) o przeznaczeniu biurowym lub technicznym wykonanej w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia otwarcia ofert.Uwaga:1) Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej.2) Osoba wskazana powyżej winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska i w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce) oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2019 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) lub decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29