Przetargi.pl
Wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w następujących placówkach oświatowych w Częstochowie: Część 1 – Szkoła Podstawowa nr 34 przy ul. Dąbrowskiej 5/9; Część 2 – Miejskie Przedszkole nr 15 przy ul. Michałowskiego 32; Część 3 – Miejskie Przedszkole nr 17 przy ul. Kozia 18; Część 4 – Zespół Szkół Ekonomicznych przy ul. Św. Augustyna 28/30.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w następujących placówkach oświatowych w Częstochowie: Część 1 – Szkoła Podstawowa nr 34 przy ul. Dąbrowskiej 5/9; Część 2 – Miejskie Przedszkole nr 15 przy ul. Michałowskiego 32; Część 3 – Miejskie Przedszkole nr 17 przy ul. Kozia 18; Część 4 – Zespół Szkół Ekonomicznych przy ul. Św. Augustyna 28/30.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w następujących placówkach oświatowych w Częstochowie: Część 1 – Szkoła Podstawowa nr 34 przy ul. Dąbrowskiej 5/9; Część 2 – Miejskie Przedszkole nr 15 przy ul. Michałowskiego 32; Część 3 – Miejskie Przedszkole nr 17 przy ul. Kozia 18; Część 4 – Zespół Szkół Ekonomicznych przy ul. Św. Augustyna 28/30. 1. Zakres prac: - demontaż grzejników żeliwnych, instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych oraz montaż nowych grzejników stalowych płytowych wyposażonych w zawory termostatyczne. Uwaga: zdemontowane grzejniki żeliwne, złom metalowy wykonawca pozostawia Użytkownikowi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z czterech części zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) 10 400,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100) - dla części 1; b) 8 400,00 zł (słownie: osiem tysięcy czterysta złotych 00/100) - dla części 2; c) 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) – dla części 3; d) 14 800,00 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset złotych 00/100) - dla części 4. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.02.1019 r. do godz. 9.30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach