Przetargi.pl
wykonanie wycinki i podkrzesania drzew przy drogach powiatowych

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności 12A 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
    REGON: 53142196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie wycinki i podkrzesania drzew przy drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wycinka i podkrzesanie 18 szt. drzew przy drogach powiatowych zgodnie z wykazem drzew do wycinki i podkrzesania (stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wycinkę i podkrzesania należy wykonać w sposób nie stanowiący zagrożenia dla użytkowników dróg ( np.: z wysięgnika). Przedmiot zamówienia obejmuje: - wycięcie drzew - 17 szt. - podkrzesanie drzew - 1 szt. - uprzątnięcie gałęzi i konarów (karczowania pni/frezowania pni nie należy wykonywać), - pozostawienie pozyskanego drewna w rowie. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania powyższych usług zawarte są w specyfikacji technicznej usunięcia drzew i krzewów. Wspólny Słownik Zamówień Główny przedmiot: (CPV): 77.21.14.00-6 (Usługi wycinania drzew) Przedmioty dodatkowe: (CPV): 77.21.15.00-7 (Usługi pielęgnacji drzew); 77.21.10.00-2 (Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy wniosą wadium.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; 5. dowód wniesienia wadium; 6. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach