Przetargi.pl
Wykonanie wraz z wdrożeniem portalu internetowego opartego o system zarządzania treścią (CMS), służącego prezentacji oferty Muzeum Inżynierii Miejskiej w tym co najmniej 183 szt. zabytków ze zbiorów Muzeum w postaci cyfrowych modeli 3D, zdjęć wizerunkowych, wybranych wnętrz pojazdów w postaci panoram 3D a także metadanych ich dotyczących w ramach projektu „Zabytki sztuki inżynieryjnej bez tajemnic – digitalizacja i upowszechnienie kolekcji ze zbiorów Muzeum Inżynierii Miejskiej” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 2. Cyfrowa Małopolska Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby Poddziałanie 2.1.2 Cyfrowe zasoby regionalne

Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-060 Kraków, św. Wawrzyńca
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 428-66-00, 12/421-12-42 wew. 139 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
    św. Wawrzyńca 15
    31-060 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 428-66-00, 12/421-12-42 wew. 139, fax. -
    REGON: 35153561100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mim.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wraz z wdrożeniem portalu internetowego opartego o system zarządzania treścią (CMS), służącego prezentacji oferty Muzeum Inżynierii Miejskiej w tym co najmniej 183 szt. zabytków ze zbiorów Muzeum w postaci cyfrowych modeli 3D, zdjęć wizerunkowych, wybranych wnętrz pojazdów w postaci panoram 3D a także metadanych ich dotyczących w ramach projektu „Zabytki sztuki inżynieryjnej bez tajemnic – digitalizacja i upowszechnienie kolekcji ze zbiorów Muzeum Inżynierii Miejskiej” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 2. Cyfrowa Małopolska Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby Poddziałanie 2.1.2 Cyfrowe zasoby regionalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stworzenie Portalu według wytycznych zawartych w niniejszym OPZ w zakresie: a. zaprojektowanie szaty graficznej Portalu oraz interfejsu użytkownika z uwzględnieniem wymagań standardu WCAG 2.1, b. stworzenie backendu Portalu, w tym systemu CMS i dedykowanej struktury bazy danych, umożliwiających prezentację zabytków oraz oferty Muzeum, c. stworzenie interfejsu interoperacyjnego do zautomatyzowanego udostępniania danych o obiektach 3D, d. stworzenie API programistycznego do zasilania danymi z zewnętrznego systemu bazodanowego. e. Skonfigurowanie środowiska informatycznego na zasobach serwerowych wskazanych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia instalacji, wdrożenia, utrzymania, konserwacji i rozwoju Portalu. f. Przekazanie dokumentacji użytkownika i administratora w zakresie: obsługi i konfiguracji Portalu, wymagań wobec środowiska informatycznego. g. Przekazanie kodów źródłowych wraz z prawami majątkowymi. h. Przekazanie praw majątkowych do projektów graficznych. i. Wdrożenie Portalu na zasobach serwerowych wskazanych przez Zamawiającego j. Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi i administrowania Portalem. k. objęcie Portalu gwarancją trwającą minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wszelkich błędów występujących w działaniu Portalu w trakcie użytkowania. l. objęcie Portalu w okresie gwarancji wsparciem serwisowym. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do realizowania prac rozwojowych i pomocy technicznej w ramach ustalonej puli roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72217780-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone: 1) przelewem – wpłacane na rachunek Zamawiającego w Banku PKO Bank Polski S.A.nr: 20 1020 2892 0000 51020647 1595 z dopiskiem „Wadium - Wykonanie wraz z wdrożeniem portalu internetowego” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku (UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.) – składane w oryginale w sekretariacie Zamawiającego za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego Wykonanie wraz z wdrożeniem portalu internetowego wadium do Działu Księgowości). W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewnić możliwość swobodnego przekazania do Działu Finansowego, bez konieczności naruszania integralności samej oferty. 3) Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 3. Sekretariat Zamawiającego znajduje się w siedzibie Zamawiającego ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków, pok. 002 – jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Sekretariat potwierdza jedynie przyjęcie dokumentu stanowiącego wadium – nie zajmuje się oceną, czy spełnia ono wymagania Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1.1 musi być wystawione na Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków; 1.2 musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 1.3 w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; 1.4 okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu Zamawiający wydaje (przesyła) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: 1) formularz oferty wg. wzoru w załączniku nr 3, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ wg. wzorów stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ; 3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeżeli nie wynika ono z dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ; 6) dowód, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innego podmiotu o którym mowa w Rozdziale VIII SIWZ (jeżeli dotyczy). Dowodem może być w szczególności zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot ten zrealizuje roboty lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Zmawiający dopuszcza złożenia ww. oświadczenia wraz z ofertą jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej. Powyższe oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach