Przetargi.pl
Wykonanie windy osobowej przy budynku Wydziału Filologiczno - Historycznego

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
    REGON: 14590000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie windy osobowej przy budynku Wydziału Filologiczno - Historycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu windy osobowej przy budynku Wydziału Filologiczno – Historycznego Akademii Pomorskiej w Słupsku – zgodnie z decyzją nr 349/2020 z dnia 30.09.2020 r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno - budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.Działka objęta zakresem: 322/3 obr. 18, Adres: ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowo – kosztorysowa stanowiąca zał. nr 8,9 oraz 10 do SIWZ na którą składają się następujące opracowania: 1. Projekt zagospodarowania terenu 2. Projekt architektoniczno-budowlany 3. Projekt techniczny architektoniczno-konstrukcyjny (projekt wykonawczy) 4. Projekt techniczny sanitarny (projekt wykonawczy) 5. Projekt techniczny elektryczny (projekt wykonawczy) 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) 7. Przedmiary robót 8. Decyzja o pozwoleniu na budowę 9. Zakres podstawowych prac do wykonania. Zakres prac obejmuje wykonanie nowego szybu windowego zewnętrznego wraz z dostawą i montażem windy o napędzie elektrycznym, dostosowanego do użytkowania przez osobę poruszającą się na wózku inwalidzkim. Dodatkowo przewiduje się wykonanie przebudowy części budynku na I piętrze, umożliwiającą dostęp nowoprojektowanej windy do traktów komunikacyjnych znajdujących się na I piętrze. W celu umożliwienia bezpośredniej komunikacji do projektowanego szybu osobom niepełnosprawnym, przewiduje się wykonanie chodnika terenowego, łączącego tereny parkingów z projektowanym dźwigiem. Prace realizowane będą na istniejącym i użytkowanym obiekcie w obszarze intensywnej zabudowy użytkowej. W bezpośrednim sąsiedztwie realizowanych robót znajdują się pomieszczenia użytkowe Uczelni Wyższej (sale wykładowe, pom administracyjne i socjalne). Podstawowe dane geometryczne: - Powierzchnia zabudowy 8,56 m2 - Kubatura ca. 54 m3 - Wysokość całkowita od poziomu terenu 9,16 m - Wysokość podszybia: 120,0 cm - Wysokość nadszybia: 330,0 cm - Wysokość podnoszenia: 5,36 m - Ilość przystanków: 3 Zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie szczegółowego projektu prefabrykowanego samonośnego szybu windy, składającego się z konstrukcji szybu z rur stalowych oraz przeszklonej systemowej fasady szybu dźwigowego i łącznika. Przedmiotowy projekt szybu windy należy opracować i przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym: Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz STWIOR stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Dla ułatwienia wyliczenia ceny oferty Zamawiający przekazuje przedmiary robót. W związku z przyjętym wynagrodzeniem ryczałtowym (cena ryczałtowa) za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedmiary robót stanowią tylko i wyłącznie materiał pomocniczy i nie są podstawą do ustalenia przez Wykonawcę wysokości wynagrodzenia przedstawionego w ofercie. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Tabela ofertowa nr 1, stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, służy do wypełnienia cen ryczałtowych poszczególnych robót budowlanych (zadań), zawiera pozycje odpowiadające przedmiarowi robót, które umownie dzielą zamówienie na poszczególne zadania i będzie służyła do rozliczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, m.in. do dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia tabeli ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3.4. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. Określone w dokumentacji materiały, urządzenia lub technologie, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe oraz estetyczne, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych oraz estetycznych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Przed zastosowaniem i wbudowaniem materiałów w obiekt, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentu potwierdzającego zgodność tych materiałów z wymaganiami dokumentacji projektowej, oraz dokumentu dopuszczającego dany materiał do stosowania w budownictwie, tj. europejską deklarację właściwości użytkowych (znakowanie CE), lub krajową deklarację właściwości użytkowych (znakowanie B). Wbudowane urządzenie dźwigowe musi posiadać odpowiednie dopuszczenie polskiego Urzędu Dozoru Technicznego. Przed przekazaniem urządzenia dźwigowego Inwestorowi, obowiązkiem Wykonawcy (przy współuczestnictwie Inwestora) jest uzyskanie odbioru urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego i dopuszczenie tego urządzenia do eksploatacji. Gwarancja jakości przedmiotu umowy oraz rękojmia: 1. Gwarancja jakości robót budowlanych: wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy. Gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny oferty. 2. Warunki gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych określa załącznik nr 4 SIWZ - wzór umowy. 3. Wykonawca na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót rozbiórkowych, montażowych budowlanych, instalacyjnych, także operatorów sprzętów budowlanych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwołania na wniosek Wykonawcy zebrania wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym dokonania oględzin obiektu objętego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1572 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1240 3770 1111 0000 4497 0275 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: ”Wykonanie windy osobowej przy budynku Wydziału Filologiczno –Historycznego” Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 7. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach