Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowego remontu Parku Jazdów - etap III zadania wraz z remontem ul. Jazdów - etap I zadania zlokalizowanych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowego remontu Parku Jazdów - etap III zadania wraz z remontem ul. Jazdów - etap I zadania zlokalizowanych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowego remontu Parku Jazdów - etap III zadania wraz z remontem ul. Jazdów - etap I zadania zlokalizowanych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 2. Przedmiot zamówienia określają: 1) Nazwa i kod CPV 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.11.12.00-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45.23.24.10-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45.31.61.10-9 instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego, 45.11.27.10-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zieleni, 45.11.27.11-2 roboty w zakresie kształtowania parków, 45.23.21.50-8 roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 3) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 10a, 10b, 10c, 10d, 10e, 10f, 10g, 10h, 10i, 10j, 10k, 10l, 10ł do SIWZ, 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 11a, 11b, 11c, 11d do SIWZ. 6) Projekty budowlano - wykonawcze remontu parku Jazdów stanowiące załącznik nr 12a, 12b, 12c, 12d do SIWZ. 7) Projekty budowlano - wykonawcze remontu ul. Jazdów stanowiące załącznik nr 13a, 13b, 13c, 13d, 13e do SIWZ. 8) Projekt stałej organizacji ruchu na ul. Jazdów wraz z projektem zmian w sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Wiejska-Piękna-Jazdów-Górnośląska stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. 9) Plan nasadzeń drzew wskazanych w Decyzji Nr 49 Z/16 Stołecznego Konserwatora Zabytków z dnia 04.02.2016 r. stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy (klauzule społeczne) wymaga ze względu na ciągły charakter pracy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 2 osób wykonujących czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót ogólnobudowlanych. 4. Zamawiający rozszerzy odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie: 1) robót budowlano - montażowych (nawierzchni drogowych, nawierzchni alejek parkowych, elementów odwodnienia ulicy, słupów oświetleniowych, ułożenia kabli, trwałego oznakowania poziomego, przyłącza wodociągowego oraz sieci letniej zasilającej hydranty w wodę) na okres 60 lub 66 lub 72 miesiące licząc od daty odbioru końcowego bez wad, 2) kabli, osprzętu elektrycznego, ławek, koszy na śmieci na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego bez wad, 3) zieleni na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego bez wad. 5. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie robót budowlano - montażowych (nawierzchni drogowych, nawierzchni alejek parkowych, elementów odwodnienia ulicy, słupów oświetleniowych, ułożenia kabli, trwałego oznakowania poziomego, przyłącza wodociągowego oraz sieci letniej zasilającej hydranty w wodę) stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Uwaga: Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych materiałów do podanych w dokumentacji projektowej na równoważne zamienniki posiadające stosowne atesty i certyfikaty. 6. Termin wykonania zamówienia 6.1. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2016 r. 6.2. Termin zakończenia robót oznacza gotowość nawierzchni do eksploatacji, czyli musi uwzględniać wszystkie okresy pielęgnacji i dojrzewania podbudów i spoin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą w wysokości: 110 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie robót budowlano - montażowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach