Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowego projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 99

Miasto Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 790 000 , fax. 227 895 102
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
    05-420 Józefów, woj. mazowieckie
    tel. 227 790 000, fax. 227 895 102
    REGON: 13268729000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowego projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 99
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zakres zamówienia na wykonanie dokumentacji budowlanej przedsięwzięcia pod nazwą: „Opracowanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wyszyńskiego 99” obejmuje: a) Pozyskanie map do celów projektowych. b) Opracowanie koncepcji budynku i zagospodarowania terenu. Koncepcja budynku powinna zawierać proponowane rozwiązania użycia technologii energooszczędnych. Do kolejnego etapu projektant przystąpi po zatwierdzeniu koncepcji budynków i zagospodarowania terenu przez Zamawiającego. c) Uzyskanie materiałów wyjściowych do projektowania oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych. d) Wykonanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463), opracowanie dokumentacji geologicznej, w tym wykonanie również odwiertów na terenie przeznaczonym pod inwestycję. e) Opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu i wielobranżowego projektu wykonawczego niezbędnego do budowy obiektu wraz z niezbędnymi opracowaniami towarzyszącymi. f) Opracowanie rachunku kosztów cyklu życia budynku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 lipca 2018 r. w sprawie metody kalkulacji kosztów cyklu życia budynków oraz sposobu przedstawiania informacji o tych kosztach. g) Opracowanie STWiOR, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje także aktualizacje kosztorysu inwestorskiego w okresie gwarancji w ramach umowy na opracowanie dokumentacji. Przewiduje się maksymalnie 3 aktualizacje. h) Wykonanie wizualizacji obiektu (na zewnątrz). i) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, obejmujące także sporządzenie dodatkowych opracowań związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia lub dokumentacji zamiennej o ile okażą się konieczne (opcja). j) Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę. k) Udzielania pełnych wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowo - kosztorysowej na etapie wydawania pozwolenia na budowę oraz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego pocztą elektroniczną. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizowanej inwestycji oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Karczewie_ nr rachunku 69 8023 0009 2001 0000 0127 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu POŚ.271.40.2020.MF na wykonanie wielobranżowego projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 99”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach