Przetargi.pl
Wykonanie węzła komunikacyjnego integrującego transport publiczny: miejski, PKP, BUS, samochody osobowe i rowery przy ul. Peowiaków (tereny od ronda Rady Europy do ul. Partyzantów) w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37 , fax. 846 393 054
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37, fax. 846 393 054
    REGON: 950368747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie węzła komunikacyjnego integrującego transport publiczny: miejski, PKP, BUS, samochody osobowe i rowery przy ul. Peowiaków (tereny od ronda Rady Europy do ul. Partyzantów) w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie węzła komunikacyjnego integrującego transport publiczny: miejski, PKP, BUS, samochody osobowe i rowery przy ul. Peowiaków (tereny od ronda Rady Europy do ul. Partyzantów) w Zamościu, w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa zrównoważonego systemu transportu publicznego na terenie Miasta Zamość, Gminy Zamość oraz gmin ościennych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa: 5 „Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie: 5.4 „Transport niskoemisyjny”. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: 2.1. Branża drogowa 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) remont istniejącej nawierzchni ul. Peowiaków dla kategoria ruchu – KR 2 klasa drogi – Z, na odcinku od Ronda Rady Europy do skrzyżowania z ul. Partyzantów na odcinku od km 0+000,00 do km 0+483,79, wraz z wyspą dzielącą jezdnię ulicy z zatoką autobusową, 5) przebudowa istniejących zatok autobusowych z wiatami przystankowymi: wydłużenie do około 100,0 m zatoki po stronie wschodniej, wydzielenie miejsc postojowych dla busów po stronie zachodniej, utrzymanie przejazdowego charakteru zatok przystankowych, 6) przebudowa parkingu wzdłuż ulicy Peowiaków (naprzeciwko Urzędu Gminy Zamość) w systemie Park&Ride („Parkuj i Jedź”) na 91 miejsc parkingowych z bezpośrednim przejazdem do zatoki przystankowej, w tym: miejsca parkingowe dla samochodów osobowych i busów, miejsca parkingowe dla samochodów specjalnych/uprzywilejowanych (osoby niepełnosprawne), wydzielone 1 miejsce do ładowania samochodów elektrycznych oraz jezdnie manewrowe, 7) remont chodników biegnących wzdłuż ul. Peowiaków, 8) budowa ścieżki rowerowej na odcinku od Ronda Rady Europy do skrzyżowania z ul. Partyzantów, łączącej istniejące fragmenty ścieżek rowerowych przy ul. Partyzantów i ul. Peowiaków do Ronda Rady Europy, 9) budowa placu po wschodniej stronie ul. Peowiaków stanowiącego miejsce kompozycyjnie i funkcjonalnie uzupełniające przestrzeń pomiędzy wiatami przystankowymi z małą architekturą w postaci: ławek, koszy na odpadki, stojaki rowerowe, tablicy informacyjnej, tablicy widokowej, zieleni, 10) przełożenie nawierzchni dwóch jezdni (dróg bocznych) z kotki brukowej betonowej, 11) przełożenie istniejących zjazdów, 12) przejścia dla pieszych, 13) zabezpieczenie oraz usunięcie kolizji z podziemnym uzbrojeniem terenu, 14) oznakowanie pionowe i poziome, 15) roboty wykończeniowe. 2.2. Branża elektryczna 1) budowa kanalizacji elektrycznej i wewnętrznych linii zasilających tereny wiat i parking, 2) budowa kablowej sieci zasilającej nn od zestawu pomiarowego ZL1 do rozdzielnicy głównej R1, 3) budowa kablowej sieci rozdzielczej z rozdzielnicy R1 do podrozdzielnic R2, R3 oraz szaf złączowych przepompowni ścieków, terminalu parkingowego i automatycznej stacji ładowania samochodów elektrycznych, 4) przebudowa kabli zasilających i urządzeń oświetlenia ulicznego, 5) budowa kablowego oświetlenia parkingu i terenów pomiędzy wiatami, 6) dostosowanie kanalizacji teletechnicznej do planowanego zagospodarowania, 7) budowa podziemnej kanalizacji kablowej dla sieci nn i niskoprądowej, 8) budowa instalacji dozoru wizyjnego VSS obszaru wiat, 9) budowa instalacji oświetlenia miejscowego, wewnętrznego i zewnętrznego wiat, 10) budowa instalacji gniazd wtyczkowych 16A/230V i zestawów zasilających, 11) budowa instalacji dostępowej parkingu i sieci internetowej Wi-Fi, 12) budowa instalacji ochrony przepięciowej, 13) budowa instalacji połączeń wyrównawczych i uziemiających, 14) budowa instalacji ochrony przed dotykiem bezpośrednim i pośrednim. 2.3. Branża sanitarna 1) budowa przyłącza wodociągowego do budynku toalety automatycznej, 2) budowa przyłącza i kanalizacji sanitarnej do budynku toalety automatycznej a) kanalizacja sanitarna, - kanał sanitarny grawitacyjny, - przewód tłoczny, b) przepompownia ścieków sanitarnych, do przetłoczenia ścieków z szaletu automatycznego; 3) budowa lokalnej kanalizacji deszczowej odwadniającej teren parkingu oraz dachu dwóch wiat przystankowych a) sieć deszczowa, b) separator substancji ropopochodnych z osadnikiem, c) studnia chłonna, d) zbiornik retencyjno-rozsączający wykonany ze skrzynek rozsączających; 4) przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia PE dn 63 (odcinek koliduje z projektowaną wiatą przystankową przy ul. Peowiaków), a) budowa sieci gazowej, b) likwidacja istniejącego gazociągu dn 63; 5) wewnętrzne instalacje sanitarne w toalecie automatycznej a) wodociągowa, b) kanalizacji sanitarnej, c) wentylacji grawitacyjnej, d) ogrzewania; 6) wyposażenie toalety automatycznej w przybory sanitarne a) muszla ustępowa ze stali nierdzewnej, wisząca, przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, b) podajnik papieru toaletowego, c) automatyczny zespół umywalkowy, d) złączka do węża, kratka ściekowa, e) pojemnik na śmieci, f) poręcze dla niepełnosprawnych. 2.4. Branża architektoniczna i konstrukcyjna 1) budowa trzech wiat przystankowych – konstrukcja i obudowa: a) wiata I (budowa nowej wiaty), b) wiata II (modernizacja wiaty po wschodniej stronie ul. Peowiaków), c) wiata III (modernizacja wiaty po zachodniej stronie ul. Peowiaków), pełniących funkcję węzła komunikacyjnego z odpowiednią infrastrukturą i wyposażeniem niezbędnym do obsługi podróżnych tj.: poczekalnia dla podróżnych, wypożyczalnia roweru miejskiego, przechowalnia rowerów typu „bikebox”, paczkomaty, przechowalnia bagażu, toaleta automatyczna, serwis. Wiaty oświetlone i monitorowane. d) w ramach konstrukcji i obudowy wiaty I, II, III należy wykonać m. in.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - fundamenty, - ściany fundamentowe, - konstrukcje stalowe, - posadzki na gruncie PT/PS (toaleta serwis), - okładziny ścian i dachu, - stolarkę okienną i drzwiową. 2) elementy małej architektury, wyposażenie a) elementy małej architektury - ławka: siedzisko drewniane, nogi z cegły, - ławki: siedzisko drewniane na murku ceglanym, - pojedyncze siedzisko: siedzisko drewniane, konstrukcja stalowa, - kosz na odpady, - stojak rowerowy, - przechowalnia roweru „bike box”, - przechowalnia bagażu, - tablica ogłoszeniowa, - tablica widokowa; b) wyposażenie - toaleta automatyczna, - serwis. 3) elementy informacyjne i reklamowe a) oznaczenie toalety, b) tablica na mapę, c) tablica rozkładowa dwustronna, d) tablica rozkładowa jednostronna, e) reklamy typu backlight f) napis przystankowy „ZAMOŚĆ Starówka”, g) konsola ładowania rowerów elektrycznych. 4) balustrady a) w wiacie I, b) na schodach terenowych, c) na chodniku z peronu. 5) zagospodarowanie terenu a) nawierzchnia utwardzona od wschodniej strony ul. Peowiaków, o konstrukcji: - z bruku klinkierowego, - z płyt betonowych, b) chodnik prowadzący z peronu z płyt betonowych, c) stopnie na schodach terenowych z peronu z płyt betonowych. 6) wycinka i nasadzenia zastępcze a) wycinka drzew i krzewów. Drewno należy pociąć na odcinki o długości 1,0 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny. Drewno uzyskane z wycinki, Wykonawca dostarczy na własny koszt, własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych Miasta Zamość, b) nasadzenia zastępcze – drzewa gatunków rodzimych starszych niż 5-letnie oraz krzewy, c) trawniki. 3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji, 2) trzyletnią pielęgnację wszystkich trawników i nasadzeń w obrębie budowy. W celu zagwarantowania jakości sadzonek i ziemi urodzajnej, Wykonawca w obrębie budowy obejmie wszystkie trawniki i nasadzenia trzyletnią pielęgnacją, polegającą także na: usuwaniu chwastów, wymianie i naprawie palików oraz zabezpieczeń, nawożeniu, korekcie koron, uzupełniniu kory, podlewaniu w okresie suszy, koszeniu trawników, itp. oraz bez wezwania dokona napraw i usunięcia wad, nawet powstałych z przyczyn zewnętrznych, 3) przekazanie Zamawiającemu 4 egz. dokumentacji powykonawczej. Sposób opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej został szczegółowo określony w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa (branża: architektoniczna, drogowa, elektryczna, konstrukcyjna, sanitarna, dokumentacja badań podłoża gruntowego) opracowana przez „ARCHITEKTONICZNĄ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ mgr inż. Liliana Fijołek-Jędruszczak”, ul. Czarnieckiego 16a/2, 22-400 Zamość: projekty budowlane i wykonawcze oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące odpowiednio załączniki do niniejszej SIWZ oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonawstwa i odbioru robót. Inwestycja realizowana będzie na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę NR 9/2017 znak: BU-OZ.6740.1.368.2016.2017.AJ, z dnia 19.01.2017 r., wydanej przez Prezydenta Miasta Zamość. 5. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 8. Zamawiający informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miał być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 9. Lokalizacja robót budowlanych: Zamość, ulica Peowiaków na odcinku od Ronda Rady Europy do ulicy Partyzantów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z poźn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca 1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3) ogłoszenia. 1.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; propozycja wzoru zobowiązania została określona w załączniku nr 7 do SIWZ. 1.3. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty określone w pkt III. 4) ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty dotyczące podwykonawcy Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia. 3. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – każdy z nich: 1) składa wraz z ofertą oświadczenie z pkt III.3) ogłoszenia . Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, 2) składa oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zamosc.um.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.4) ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców), 4) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.5.1) ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w takim zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców, wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt III.1) ogłoszenia. 3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4) ppkt 2 ogłoszenia, w odniesieniu do podmiotów zagranicznych 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia: 1) ppkt 2.1 SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) ppkt 2.2 – 2.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym: ­-w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w pkt 4.1 ppkt 1 oraz ppkt 2 lit. b - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ­-w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 ppkt 2 lit. a - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III 4) ppkt 2.1 ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 4.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach