Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 98300 Wieluń, ul. Zamenhofa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 433 115 , fax. 438 434 217
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Zamenhofa 17
98300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 433 115, fax. 438 434 217
REGON: 73003423500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100 % udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wewnętrznej instalacji c. o. i c. c. w. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Paderewskiego 17-19 w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wewnętrznej instalacji c. o. i c. c. w. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Paderewskiego 17-19 w Wieluniu . Zamówienie obejmuje min : Wykonanie rurociągów c. o. miedzianych lutowanych izolowanych Montaż skrzynek ciepłomierzowych wraz z ciepłomierzami Montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami termostatycznymi Montaż rurociągów c. c. w. miedzianych lutowanych izolowanych Montaż wodomierzy skrzydełkowych do ciepłej wody typu Smart - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 20.12.2017r do godz. 10.00 w wysokości 5.000zl słownie ; pięć tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej . Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.komunalne.wielun. informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) dowód wniesienia wadium; d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
Dodano: 2024-05-31 - Przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego poprzez zasilanie wodami opadowymi z terenu wsi Wierzchlas
Dodano: 2024-05-31 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU IX LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W ŁODZI UL. PADEREWSKIEGO 24
Dodano: 2024-05-30 - Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Trębaczewie
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
Dodano: 2024-05-23 - „Budowa schodów do przystanku autobusowego na wiadukcie w ciągu ul. Aleksandrowskiej w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi gminnej nr 112471E gr. pow. piotrkowskiego – Józefów Stary – Reczków – gr. woj. świętokrzyskiego
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi gminnej nr 112459E od skrzyżowania z drogą powiatową nr P3914E w Górach Mokrych do miejscowości Mojżeszów
Dodano: 2024-05-23 - Budowa bieżni krótkodystansowej, skoczni do skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą
Dodano: 2024-05-23 - Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
Dodano: 2024-05-23