Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń archiwum w budynku „A” Urzędu Miejskiego w Namysłowie, w ramach zadania pn. „Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie”

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń archiwum w budynku „A” Urzędu Miejskiego w Namysłowie, w ramach zadania pn. „Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45331210-1 Instalowanie wentylacji Przedmiotem zamówienia jest modernizacja piwnic w budynku „A” w ramach zadania p.n. „Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie” w zakresie: wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń archiwum na podstawie dokumentacji p.n. „projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej pomieszczeń archiwum w budynku A Urzędu Miejskiego w Namysłowie”. Szczegółowy opis robót budowlanych obejmuje wykonanie wentylacji mechanicznej piwnic wg projektu wykonawczego tj.: przekucia w murach; montaż instalacji wentylacji mechanicznej; zamurowania, uzupełnienia ubytków tynku wewnętrznego, malowanie farbą emulsyjną miejsc po uzupełnieniu tynków. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z/ze: 1) przedmiarem robót, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowaną dla potrzeb niniejszego zamówienia; 4) projektem wykonawczym, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570, z późn. zm., rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2285); 6) sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót wentylacyjnych i elektrycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331210-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.100,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące sto 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną