Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej dla budynków mieszkalnych położonych przy ul. Kasprzaka 56 C i 56 D w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej dla budynków mieszkalnych położonych przy ul. Kasprzaka 56 C i 56 D w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 euro. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie wentylacji mechanicznej dla budynków mieszkalnych położonych przy ul. Kasprzaka 56 C i 56 D w Dąbrowie Górniczej. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ 2. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 2.1. projektu budowlano- wykonawczego 2.2. przedmiarów robót stanowiących podstawę sporządzenia oferty i oferty wykonawcy, 2.3. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 2.4. oceny stanu technicznego przewodów wentylacji grawitacyjnej, 2.5. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 3. Gwarancja i rękojmia 3.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń na okres 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 3.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3.3. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 3.4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 3.5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 3.6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu umowy. 4. Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 5.Rozwiązania równoważne 5.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 5.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 5.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5.5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 6. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 6.1. Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy m. in., monterzy, blacharze, murarze i tynkarze byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 6.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym realizowane m.in. przez osoby wskazane w pkt. 6.1., z wyłączeniem czynności realizowanych przez Kierownika Budowy wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 6.3. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 5 ust. 7-8 projektu umowy. 7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3.1. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 8. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 8.1. Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2016r., poz. 290) 8.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz. U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). 9. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/ w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach