Przetargi.pl
Wykonanie warstwy ścieralnej w ramach zadania pn: „Rozbudowa drogi gminnej nr 107644 R ul. Rędziny od km 0+270-km 0+683 w miejscowości Sędziszów Małopolski w związku z budową chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową”

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie warstwy ścieralnej w ramach zadania pn: „Rozbudowa drogi gminnej nr 107644 R ul. Rędziny od km 0+270-km 0+683 w miejscowości Sędziszów Małopolski w związku z budową chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie warstwy ścieralnej w ramach zadania pn.: Rozbudowa drogi gminnej nr 107644 R ul. Rędziny od km 0+270-km 0+683 w miejscowości Sędziszów Małopolski w związku z budową chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową, zgodnie z zakresem robót wynikającym z Przedmiaru robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej SST) Lp. Opis robót j.m. Ilość 1. Warstwa ścieralna gr. 4 cm m2 2 550 2. Regulacja pionowa studni i kratek ściekowych szt. 1/27 Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z Przedmiarem robót, SST i niniejszą SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W razie wystąpienia rozbieżności w ww. dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: Przedmiar robót, SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót i SST 2. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 3. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 4. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art. 78 § 1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. 5. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. 6. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach