Przetargi.pl
Wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego p.n. „RE Odra – aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli”

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego p.n. „RE Odra – aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „RE Odra – aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli”. Teren zadania inwestycyjnego znajduje się w Nowej Soli przy ulicy Wrocławskiej na obszarze byłej Fabryki Nici „ODRA” oraz na obszarze parku pomiędzy Fabryką a ulicą Wrocławską – łączna powierzchnia ca. 4,2 ha. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, b) ETAP II – realizacja zadania inwestycyjnego. 3. ETAP I - wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje: a) wykonanie koncepcji architektonicznej, b) opracowanie karty informacyjnej, przygotowanie i złożenie wniosku oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji zadania inwestycyjnego, c) opracowanie raportu w sprawie oddziaływania zadania inwestycyjnego na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeśli będzie wymagany), d) wykonanie dokumentacji geotechnicznej, e) opracowanie projektów budowlanych, f) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), g) opracowanie scenariusza rozwoju zdarzeń w czasie pożaru, h) opracowanie charakterystyki energetycznej, i) sporządzenie wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów oraz uzyskanie decyzji o wycince, j) uzyskanie technicznych warunków przyłączenia, k) uzyskanie innych uzgodnień/dokumentów niezbędnych na tym etapie realizacji działań projektowych, l) sporządzenie wniosków o uzyskanie odpowiednich pozwoleń administracyjnych, ł) uzyskanie ostatecznych decyzji zatwierdzających projekty budowlane i udzielających pozwoleń na realizację zadania inwestycyjnego, m) wykonanie projektów wykonawczych, n) opracowanie przedmiaru robót, o) opracowanie kosztorysu zadania inwestycyjnego, p) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), r) opracowanie projektu nasadzeń zastępczych, o ile będzie wymagany, s) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem, t) opracowanie docelowego projektu organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, u) uzyskanie akceptacji zamawiającego dla ww. elementów etapu. 4. ETAP II - zadanie inwestycyjne obejmuje remont i przebudowę dróg wewnętrznych niezbędnych do obsługi sfery gospodarczej i społecznej rewitalizowanego obszaru o łącznej długości ca. 1,1 km, adaptację wieży o kubaturze ca. 1680 m3 i wysokość ca. 35 m na Centrum Aktywności Społecznej, Gospodarczej i Edukacyjnej (zmiana sposobu użytkowania poprzez remont, rozbudowę, przebudowę na „Wieże ciśnień społecznych i gospodarczych” wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych), przebudowę zdewastowanej, pofabrycznej oraz budowę nowej infrastruktury technicznej, budowę oświetlenia, rewaloryzację Parku Odra o powierzchni ca. 1,9 ha i zagospodarowanie terenów zielonych wraz z budową muszli koncertowej na potrzeby organizacji koncertów przez Państwową Szkołę Muzyczną, budowę placu przy wieży pełniącego funkcję edukacyjną oraz kulturalno-rozrywkową o powierzchni ca. 3560 m2, budowę zaplecza parkingowego dla samochodów osobowych, skuterów i rowerów na potrzeby przedsiębiorców oraz korzystających z centrum aktywności o powierzchni ca. 3900 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150.000 zł - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą – nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt III.1 niniejszego ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach