Przetargi.pl
Wykonanie w trybie projektuj i buduj zadania pn.: „Remont boiska wraz z przyległymi obiektami sportowymi na terenie ZS 1 przy ul. Wejchertów 1”

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w trybie projektuj i buduj zadania pn.: „Remont boiska wraz z przyległymi obiektami sportowymi na terenie ZS 1 przy ul. Wejchertów 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace projektowe i roboty budowlane związane z wykonaniem remontu boiska asfaltowego przyległych obiektów sportowych w ramach zadania: Remont boiska wraz przyległymi obiektami sportowymi na terenie ZS 1 przy ul. Wejchertów 1. Prace projektowe: 1. Przygotowanie materiałów wyjściowych do opracowania projektu, w tym między innymi: - uzyskanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych - inwentaryzacja terenu do celów projektowych Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na podstawie informacji i wytycznych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym dla zadania pn. „Remont boiska wraz przyległymi obiektami sportowymi na terenie ZS 1 przy ul. Wejchertów 1”– opracowanie marzec 2020 r., Projekt musi uwzględniać wykonanie remontu istniejących boisk i rozbiegu do skoku w dal tj. - boisko wielofunkcyjne asfaltowe o wym. 28x50m na boisko o nawierzchni poliuretanowej o wym. 28x44m wraz z wymianą sprzętu sportowego (bramki ., siatkówka, koszykówka) - boisko do siatkówki o wym. 13 z 22m o nawierzchni syntetycznej ; remont warstwy użytkowej i wymiana sprzętu sportowego - rozbieg do skoku w dal 1,5 x 40 skocznia w dal o długości rozbiegu 30 m w nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa i zeskoku. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać wszelkie decyzje administracyjne – niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu budowlanego do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. II. Prace budowlane – wykonawcze: 1. Zgłoszenie zamiaru budowy (art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2019 poz.1186 z późn. zm..), 2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego i uzgodnionego projektu budowlano – wykonawczego. 3. Zapewnienie nadzorów specjalistycznych nad realizacją robót budowlanych. Obsługa geodezyjna zadania (siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecią) wraz z uzupełnieniem mapy zasadniczej (pomiar geodezyjny powykonawczy przekazać zamawiającemu), stanowi integralną część zadania. Uwaga: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym placu szkolnego i miejsca lokalizacji urządzeń. 2. Wszystkie materiały z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca ma obowiązek zagospodarować i zutylizować we własnym zakresie. 3. Przed wbudowaniem materiałów i urządzeń Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Program funkcjonalno – użytkowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów – załącznik nr 1a do SIWZ; 3. oświadczenia wymienione w pkt 6.4.2; 7.1 – 7.4 SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ); 4. dowód wpłaty wadium; 5. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach