Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 3645100, 3645124 , fax. 24 3645102, 3645249
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 28
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 3645100, 3645124, fax. 24 3645102, 3645249
REGON: 61141659000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wymiany dźwigu do przewozu osób i towarów wraz z opracowaniem projektu budowlanego w związku z przedłużeniem szybu windowego o 3 przystanki i demontaż dźwigu istniejącego w budynku „B” Szpitala Świętej Trójcy zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 28 w Płocku. Realizacja niezbędnych robót budowlanych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wymiany dźwigu do przewozu osób i towarów wraz z opracowaniem projektu budowlanego w związku z przedłużeniem szybu windowego o 3 przystanki i demontaż dźwigu istniejącego w budynku „B” Szpitala Świętej Trójcy zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 28 w Płocku. Realizacja niezbędnych robót budowlanych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z poźn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniądza (przelewu bankowego) należy wnieść na rachunek Zamawiającego – Bank Handlowy w Warszawie, konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy: PZOZ/DZP/382/11PN/20”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 3 do SIWZ; - Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg zał. nr 4 do SIWZ; - Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów Zamawiającemu o ile dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2024-05-15 - Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-15 - ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin”
Dodano: 2024-05-15 - OKRL Kraków - Remont dachu
Dodano: 2024-05-15 - „Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki”.
Dodano: 2024-05-14 - Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany
Dodano: 2024-05-14 - „Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
Dodano: 2024-05-13