Przetargi.pl
Wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Budowa budynku handlowego dla kupców na Placu 3 Maja" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 39/2017 z dnia 03.02.2017r. i Decyzja nr 328/2018 z dnia 06.08.2018 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na budowie Pawilonu Handlowego na działce nr ewid. 435/3 przy ul. Plac 3-go Maja w Sandomierzu.

Gmina Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Budowa budynku handlowego dla kupców na Placu 3 Maja" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 39/2017 z dnia 03.02.2017r. i Decyzja nr 328/2018 z dnia 06.08.2018 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na budowie Pawilonu Handlowego na działce nr ewid. 435/3 przy ul. Plac 3-go Maja w Sandomierzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Budowa budynku handlowego dla kupców na Placu 3 Maja" realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 39/2017 z dnia 03.02.2017r. i Decyzja nr 328/2018 z dnia 06.08.2018 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na budowie Pawilonu Handlowego na działce nr ewid. 435/3 przy ul. Plac 3-go Maja w Sandomierzu. Wykaz głównych elementów objętych zamówieniem: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót – stanowiąca Rozdział II SIWZ. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji przewidzianej projektem budowlanym oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku handlowego dla kupców określonego załącznikiem graficznym nr 1 do SIWZ. Dokumentacja budowlana składa się z projektu budowlano-wykonawczego (w tym projektu zamiennego), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót. Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarze robót. W/w zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) ma charakter jedynie pomocniczy. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji i użytkowania ( zgodnie z art. 55 Prawa Budowlanego) pawilonu handlowego z zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W celu interpretacji pierwszeństwo będą miały dokumenty znajdujące się wyżej na następującej liście: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Dokumentacja projektowa, 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Oferta Wykonawcy. Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem : I. Część architektoniczna: Wykonanie budynku o funkcji handlowej zawierającego niezbędne pomieszczenia dla obsługujących jak i obsługi klientów z 18 pomieszczeniami handlowymi, zespołem toalet, pomieszczeniem porządkowym oraz pomieszczeniem węzła cieplnego Pow. użytkowa 498,89 m2, kubatura 2 472,74 m3. II. Część instalacyjna: Roboty instalacyjne w zakresie: instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtynkowych, instalacji odgromowej, instalacji teletechnicznej, oświetlenia awaryjnego, instalacji sanitarnych. III. Zagospodarowanie terenu wokół budynku handlowego: - roboty nawierzchniowe, - przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, - oświetlenie, - monitoring. UWAGA: zgodnie z warunkami technicznymi przyłącze i węzeł cieplny wykonuje PEC Sp. z o.o. w Sandomierzu na swój koszt. Wskazanym jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku graficznym – zał. nr 1 do SIWZ, w rozdziale II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz w rozdziale III SIWZ (projekt umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. instalacyjne, murarskie oraz wykończeniowe, - roboty pomocnicze i porządkowe. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 7 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia , tj.: wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych budynku pawilonu handlowego. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - wg zał. nr 3 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach