Przetargi.pl
Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
    Sandomierska 105
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
    REGON: 102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu kontroli okresowych obiektów Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, będących siedzibami Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach oraz urzędów skarbowych województwa świętokrzyskiego, których obowiązek przeprowadzania wynika z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Prawo budowlane” Zakres kontroli obejmuje w szczególności sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli oraz: 1)w zakresie kontroli obiektów budowlanych (z uwzględnieniem parkingów, jeśli występują na obiekcie): a)ocenę estetyki obiektu budowlanego i jego otoczenia, b)sprawdzenie stanu technicznego budynku i jego elementów, z uwzględnianiem wieku obiektu budowlanego, trwałości zastosowanych materiałów, jakości wykonawstwa budowlanego, prowadzonej gospodarki remontowej w czasie jego eksploatacji oraz szkodliwego wpływu czynników atmosferycznych, c)sprawdzenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, d)ocenę sprawności urządzeń infrastruktury obiektu budowlanego; 2)w zakresie instalacji: a)badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemienia instalacji i aparatów, b)przeprowadzenie rocznej kontroli instalacji gazowej; 3)w zakresie przewodów kominowych: a)przeprowadzenie okresowej kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), b)czyszczenie i udrożnienie przewodów, w tym: - dymowych i spalinowych raz na 6 miesięcy, - wentylacyjnych raz w roku. Zakres usług, adresy świadczenia usług i ilość przeglądów: 1) kontrola okresowa roczna budynku z uwzględnieniem instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Prawo budowlane: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105 - budynek biurowy - 3 Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy, oficyna, magazyn podręczny, garaż - 3 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy, garaż - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie - budynek biurowy, garaż - 3 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Pińczowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej- budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Kazimierzy Wielkiej - budynek biurowy - 3 2) kontrola okresowa budynku pięcioletnia - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Opatowie - garaż - 1 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 1 3) pięcioletnia kontrola okresowa instalacji elektrycznej i piorunochronnej – zgodnie z art.62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105 - budynek biurowy -1 Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy -1 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy, oficyna, magazyn podręczny, garaż -1 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 1 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach, budynek biurowy, garaż -1 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Opatowie - garaż - 1 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy- 1 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 1 4) roczna kontrola okresowa instalacji gazowych – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 5) roczna kontrola okresowa przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, wraz z czyszczeniem i udrożnieniem: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105 - budynek biurowy - 3 Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy, oficyna, magazyn podręczny, garaż - 3 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy, garaż - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Pińczowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Kazimierzy Wielkiej - budynek biurowy - 3 6) dodatkowe czyszczenie przewodów kominowych dymowych i spalinowych: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56, budynek biurowy, magazyn podręczny - 3 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie, budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 Kontrole będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1134), 3) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719), 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 ze zm.), 5) obowiązującymi Polskimi Normami. Realizacja zamówienia odbywać będzie się według harmonogramu dołączonego do „Opisu przedmiotu zamówienia” stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres czynności i obowiązków Wykonawcy został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 złotych. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp tj.: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu „Wadium – „Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane”, postępowanie Nr 2601-ILZ.260.28.2018”. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego (Kielce, ul. Sandomierska 105) w pok. 2 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: „Wadium – „Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane”, postępowanie 2601-ILZ.260.28.2018”. 6.Zamawiający, zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie postępowania (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 8. Z treści dokumentu wadium wniesionego w sposób, o którym mowa w ust. 5 winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2)Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z właściwymi zapisami art. 46 ustawy Pzp. 13.W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą – zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 14.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Formularzem ofertowym sporządzonym wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca składa: 1)aktualne na dzień składania ofert w postępowaniu oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wzór tego dokumentu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3)Wykonawca, który spełniając warunki udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 dotyczący tych podmiotów; 4)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 dotyczące tych podwykonawców; 5)jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, w którym Wykonawca określi: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 6)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 7)dokumenty potwierdzające wniesienie wadium tj.: - w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna - kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty (oryginał dokumentu należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału IX SIWZ). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach