Przetargi.pl
Wykonanie utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowa chodnika”zad.dof. ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, Nowowiejska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585889201 , fax. 585889206
  • Data zamieszczenia: 2024-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585889201, fax. 585889206
    REGON: 191675698
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowa chodnika”zad.dof. ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i elektroenergetyczne przy realizacji zadania polegającego na: „Wykonaniu utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowie chodnika”.2. Prace będą miały miejsce na terenie działek nr 131/5, 131/4, 72/2, 57/3 i 57/5 w miejscowości Płociczno, obręb Cieciorka, Gmina Kaliska.3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:1) Projekcie zagospodarowania terenu pn. „Utwardzenie terenu wraz z montażem 2 lamp solarnych w miejscowości Płociczno, Gmina Kaliska”, stanowiącym załącznik do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.709.2022. z dnia 03.06.2022 r.;2) Projekcie budowlanym dla przedsięwzięcia „Utworzenie miejsca rekreacyjnego wraz z odnowieniem i odbudową dawnych ogrodów, utwardzenie terenu, budowa oświetlenia”, który stanowi załącznik do Decyzji Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.14.46.2019 z dnia 16.08.2019r. ze zmianami (uzupełnieniem w zakresie opisu oświetlenia);3) Zgłoszeniu budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącym przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska;4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;5) Przedmiarach i obmiarach;6) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.UwagaPrzedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Realizację całego wyżej wymienionego „Projektu zagospodarowania terenu”, to jest:a) wykonanie utwardzenia terenu przy użyciu geokraty z wypełnieniem kruszywem łamanym na geowłókninie o pow. 25 m- z uwzględnieniem krawężników betonowych: Utwardzenie w postaci warstw konstrukcyjnych: - geokrata grubości 5cm wypełniona żwirem (2-8mm);- podbudowa z kruszywa łamanego (0-63 mm) – gr. 15cm;- podbudowa z kruszywa naturalnego (0-31,5 mm) – gr. 30 cm;- geowłóknina separacyjna;- grunt rodzimy;b) montaż 2 lamp solarnych typu LED, stylowych- typu parkowego: - Oprawa oświetleniowa LED: moc 30-35W, strumień świetlny > 3 500 lm, skuteczność świetlna LED: 130-140 lm/W, stopień ochrony > IP66/IP67, odporność na uderzenia min IK09, barwa światła 4000K;- Panel fotowoltaiczny: 2 szt. x 200W lub 1 szt. x 415W, ogniwa monokrystaliczne, hartowane szkło solarne pokryte antyrefleksyjną warstwą, posiadające certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 2859-1;- Kontroler sterowania: MPPT 20A 24V, wodoodporny klasa IP67, czujnik zmierzchu, zabezpieczenie akumulatorów;- Akumulator 2 szt. x 100Ah, bateria żelowa NPG do instalacji solarnych;- Skrzynka baterii wykonana z PVC, położona pod ziemią, typ wodoodporny-hermetyczny;- Słup wysokość 6m, stal ocynkowana ogniowo;-Fundament prefabrykowany od F-120 do F200 V43 M30, certyfikowany, spełniający normę PN-EN 14991:2010;- Czas pracy 8-12 godzin/dzień (pełnej mocy).2) Realizację części „Projektu budowlanego” w zakresie:a) wykonania utwardzenia terenu z geokraty, oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako „układ warstw U1” wraz z robotami towarzyszącymi, o powierzchni około 276,08 m2;b) budowa oświetlenia ulicznego- etap I- budowa sieci oświetlenia ulicznego w zakresie ułożenia linii kablowej wraz z montażem fundamentów (podstaw) pod słupy oświetleniowe oraz wykonanie i montaż szafki oświetleniowej, bez dostawy i montażu słupów i opraw oświetleniowych, na odcinku wskazanym w załączniku E1 – uzupełnienie (znajdujący się w folderze – Oświetlenie Uzupełnienie – link do dokumentacji projektowej), oraz zgodnie z wymogami przedstawionymi w tym dokumencie, jak również w dokumentacji projektowej. Po zakończeniu realizacji Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia fundamentów przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych oraz przed możliwością ingerencji osób postronnych lub wystąpienia kolizji komunikacyjnych.3) Realizację Zgłoszenia nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącego przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska; 4) Wykonanie ogrodzenia na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka w odległości ok. 5 m od granicy działki nr 131/4 obręb Cieciorka z bramą wjazdową dwuskrzydłową o szerokości około 5 m oraz w odległości ok. 5m od terenu utwardzonego „U1”, do ok. 4m od drogi powiatowej- działka nr 72/1 obręb Cieciorka i dalej w kierunku istniejącego ogrodzenia z siatki znajdującego się na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka. Ogrodzenie, o łącznej długości ok. 86,5 mb, wykonać z paneli ogrodzeniowych stalowych (zielonych- malowanych proszkowo) o wysokości około 150 cm, na podmurówce betonowej, z użyciem podstaw słupów o wysokości około 30 centymetrów;5) Zakup, dostawa i montaż 2 tablic informacyjnych (kolor) o wymiarach 120cm - 80cm, wykonanych na płycie kompozytowej DIBOND, wraz ze stelażem wolnostojącym stalowym. Treść do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji. 5. Przystępując do realizacji robót oraz w okresie ich trwania Wykonawca zobowiązany jest do:1) zorganizowania na swój koszt terenu budowy;2) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.;3) zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem oraz nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy; 4) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do jego wykonania były nowe, posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami;5) zapewnienia realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną zapisami niniejszej SWZ oraz z zaleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru;6) zapewnienia bieżącej i powykonawczej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne;7) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, uzyskanie uzgodnień, zatwierdzenia planu oraz uiszczenie niezbędnych opłat z tego tytułu;8) dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających zawarcie umowy na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej; 9) oznakowania i zabezpieczenia dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień i planem organizacji ruchu zatwierdzonym przez zarządcę drogi (droga powiatowa – zarządca Powiatowy Zarząd Dróg w Starogardzie Gdańskim);10) wykonania operatu powykonawczego zadania wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (4 egz.);11) ewentualnej naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;12) przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń wszystkich instalacji, załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej, jak również atestów, aprobat technicznych, certyfikatów stosowania i innych;13) wykonania kosztorysu powykonawczego, na potrzeby rozliczenia zrealizowanych robót;14) przygotowania dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania przez Zamawiającego – wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem ewentualnych zmian mających miejsce na etapie wykonywania robót i w/w punktów- 4 egz.;15) załatwienia wszystkich formalności i pokrycia całości kosztów związanych z wykonaniem zadania;16) informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić;17) przywrócenia do należytego stanu i porządku na terenie budowy wraz z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji, a także (w razie korzystania) nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia; 18) usuwania w sposób prawidłowy odpadów - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska. 6. Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych.7. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom nieruchomości za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.8. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego dla realizowanego zadania, zawierającego pozycję takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie. PEŁNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ ZAŁĄCZNIKU NR 9 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określoneprzez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określaszczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowegowarunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełniawarunek jeżeli wykaże, że posiada (opłaconą) polisę OC w zakresie prowadzonejdziałalności w wysokości 150.000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) zdolność zawodowa – Zamawiająca uzna, że Wykonawca spełnia warunekjeżeli wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonaniezamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotówdo udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonaniazamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetleobowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robotamibudowlanymi; wymagane osoby to:- kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane, kwalifikacjezawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności budowlanej i konstrukcyjnej wydane na podstawie przepisówPrawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydaneobywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz KonfederacjiSzwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy PrawoBudowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, niezależnie od ilościczęści na które Wykonawca składa ofertę; poza osobą kierownika budowy,Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnejilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia iwykształcenie jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi nazakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność; wszystkie osobywchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiempolskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w składpersonelu Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego,Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt, tłumacza dla potrzebi na okres realizacji umowy; w przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie dwóch lub więcej Wykonawców – warunek można spełniaćłącznie- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające imrównoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi do wyżejwskazanychb) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie owartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, żeroboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że robotyte zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowoukończone) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszegopostępowania;3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznychinteresów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowychWykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywnewpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególniWykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VIIust. 2 SWZ - zgodnie z treścią Formularza ofertowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach