Przetargi.pl
WYKONANIE UTWARDZENIA, ODWODNIENIA I UKSZTAŁTOWANIA TERENU PRZY URZĘDZIE GMINY i GMINNYM CENTRUM KULTURY W GRABICY (Etap II i III), GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6161188 , fax. 44 6161188
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 44 6161188, fax. 44 6161188
    REGON: 53542200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: grabica.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE UTWARDZENIA, ODWODNIENIA I UKSZTAŁTOWANIA TERENU PRZY URZĘDZIE GMINY i GMINNYM CENTRUM KULTURY W GRABICY (Etap II i III), GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie utwardzenia, odwodnienia i ukształtowania terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym Centrum Kultury w Grabicy (Etap II i III), Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać odwodnienie, utwardzenie i ukształtowanie terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym Centrum Kultury w Grabicy polegające na:  rozbudowie kanalizacji deszczowej (wraz z systemem podczyszczenia) z odprowadzeniem wód opadowo – roztopowych do istniejącej sieci,  budowie parkingów, ciągów komunikacji wewnętrznej, budowie ogrodzenia terenu,  budowie wiaty na agregat prądotwórczy wraz z fundamentem pod agregat, z podziałem na etapy obejmujące m.in. następujący zakres robót: a) Etap II – Rozbudowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu przy Urzędzie Gminy zgodnie z aneksem do Projektu budowlanego; b) Etap III – Pozostała rozbudowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia, budowa parkingów, ciągu komunikacji wewnętrznej, budowa ogrodzenia terenu, budowa wiaty na agregat prądotwórczy wraz z fundamentem pod agregat. 2. ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.: a) Etap II: - Roboty ziemne i przygotowawcze - Roboty montażowe b) Etap III: Roboty w zakresie rozbudowy kanalizacji deszczowej - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe Roboty w zakresie utwardzenia terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym centrum Kultury - roboty przygotowawcze - usunięcie drzew - roboty ziemne - krawężniki, oporniki, obrzeża - podbudowy - urządzenia podziemne - nawierzchnie z kostki betonowej - nawierzchnia bitumiczna - oznakowanie pionowe - oznakowanie poziome - dostawa i montaż urządzeń komunalnych - ogrodzenie - roboty wykończeniowe Roboty w zakresie budowy wiaty na agregat prądotwórczy wraz z fundamentem pod agregat - roboty przygotowawcze i ziemne - fundamenty - konstrukcja wiaty - obudowa ścian - pokrycie dachu UWAGA!!! Z przetargu wyłącza się zakres robót objęty dokumentacją dotyczący rozbiórki budynku garażowego i budowy nowego zejścia do kotłowni i wejścia do budynku Urzędu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ, przy czym należy mieć na uwadze, że przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy. 4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126]). Przekazanie planu BIOZ powinno nastąpić w ciągu 7 dni od dnia przekazania placu budowy. c) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. d) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach. e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót. g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. h) pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. i) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim. j) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy. k) pokrycia kosztów za media. l) prowadzenia prac w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie obiektu, w tym zaplanowania wykonywania robót w obiekcie czynnym i użytkowanym przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. m) współdziałania z Wykonawcą robót budowlanych termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Grabicy i odwiertów dolnego źródła dla wykonania przez siebie rozbudowy kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia stanowiącej Etap II przedmiotu niniejszego postępowania, jak również innymi Wykonawcami prowadzącymi roboty na tym samym terenie. n) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). o) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy, p) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. q) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. r) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. s) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PL (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.10.2020r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w wysokości określonej w ppkt. 1 należy wnieść: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006 tytułem: WADIUM w postępowaniu znak ZP.271.1.8.2020 lub WADIUM na utwardzenie, odwodnienie i ukształtowanie terenu przy UG i GCK w Grabicy (etap II i III). W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. b) w formie innej niż pieniądz (poręczeniach lub gwarancjach) oryginał dokumentu należy umieścić w ofercie bez zszywania jej z pozostałymi dokumentacji oferty, a do oferty załączyć kserokopię. W przypadku braku możliwości uzyskania niniejszych dokumentów w oryginale w formie papierowej wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może zostać złożone w postaci elektronicznej. Dokument podpisany kwalifikowalnym podpisem wystawcy dokumentu musi zostać przysłany na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: urzadgminy@grabica.pl przed terminem składania ofert, tj. znaleźć się u Zamawiającego przed terminem składania ofert. Należy pamiętać, że wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ (tj. we właściwej formie, terminie i kwocie) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Pzp. 6. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 3 lit. b) – e) musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. UWAGA! a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust.4a ustawy Pzp). b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument zgodnie z pkt. V ppkt. 4 SIWZ – jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach