Przetargi.pl
Wykonanie usługi z prawem opcji w zakresie konserwacji elementów konstrukcyjnych drogowego mostu składanego DMS- 65 dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie

Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
    ul. Sztabowa 1 1
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi z prawem opcji w zakresie konserwacji elementów konstrukcyjnych drogowego mostu składanego DMS- 65 dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z prawem opcji konserwacji elementów konstrukcji drogowej mostu składanego DMS- 65, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. 2.Prawem opcji objętych jest 28 szt. przestrzennych elementów dźwigara, 36 szt. płaskich elementów dźwigara i 32 szt. belek poprzecznych. Oznacza to, że Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, a poszerzonym o przewidzianą opcję której realizacja ilości będzie uwarunkowana ceną najkorzystniejszej oferty. 3.Wykonawca odbierze do konserwacji elementy mostu składanego z Jednostki Wojskowej 3444 w Głogowie ul. Wojska Polskiego we własnym zakresie i na własny koszt. 4.Przekazanie elementów DMS- 65 do i z konserwacji dokonane zostanie na podstawie Protokołu przyjęcia- przekazania zgodnie z opisem stanu technicznego zawartym w protokołach stanu technicznego, który sporządzają i podpisują upoważnieni przedstawiciele Użytkownika (osoba odpowiedzialna z JW3444) i Wykonawcy. 5.Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Użytkownika o terminie rozpoczęcia przedmiotu umowy w ciągu 5 dni od podpisania umowy, a w przypadku powierzenia wykonania części umowy podwykonawcy dodatkowo poda nazwę podwykonawcy, jego adres oraz inne dane niezbędne do rozpoczęcia działań kontrolnych. 6.Warunkiem odbioru technicznego po wykonaniu konserwacji sprzętu jest zgłoszenie Wykonawcy na 5 dni przed terminem gotowości sprzętu do odbioru Użytkownika JW3444 i Przedstawiciela JW5350. 7.Użytkownik z JW3444 Głogów wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonuje odbioru technicznego jakościowego zgodnie z wymogami określonymi w umowie. Sporządza z tych czynności protokół odbioru technicznego jakościowego, który jest podpisywany również przez Wykonawcę. Wykonawca do ww. protokołu dołącza atesty (certyfikaty) na materiały zużyte do renowacji. 8.Elementy DMS-65 po konserwacji zostaną dostarczone do Jednostko Wojskowej 3444 w Głogowie ul. Wojska Polskiego na koszt Wykonawcy. 9.Jeśli w czasie odbioru zostaną stwierdzone wady w wykonanej usłudze, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia elementów mostów składanych i podpisania protokołu przyjęcia - przekazania do czasu usunięcia stwierdzonych wad. 10.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w czasie przyjęcia sprzętu Zamawiający odmawia jego przyjęcia, do czasu ich uzupełnienia. 11.W przypadku, gdy przedstawiona do odbioru usługa nie spełnia wymagań Zamawiającego, Użytkownik sporządza Protokół niezgodności, który po podpisaniu przez Wykonawcę, przekaże Zamawiającemu niezwłocznie faksem oraz drogą pocztową. Odbiór danej usługi ulega wstrzymaniu do czasu rozstrzygnięcia niezgodności. 12.Sporządzenie Protokołu niezgodności z winy Wykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji usługi. 13.Dodatkowe koszty wynikające z dostarczenia sprzętu nie spełniającego wymagań podpisanej umowy ponosi Wykonawca. 14.Stosowne adnotacje o wykonanej konserwacji Wykonawca umieszcza w dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu. 15.Zakres prac: -Przygotowanie powierzchni elementów do malowania poprzez przeprowadzenie obróbki strumieniowo- ściernej miejsc skorodowanych oraz uzyskanie właściwego stopnia czystości pozostałych powłok przylegających (zgodnie ze wzorcowym stopniem przygotowania powierzchni P Sa 2 ujętym w załączniku B części 4 polskiej normy: PN- EN ISO 12944 w szczególności w częściach 1 i 3); -Nałożenie farby podkładowej (dwuskładnikowej epoksydowej) całości powierzchni elementów (za wyjątkiem powierzchni wewnętrznych otworów sworzni) zapewniająca odporność tej powłoki na warunki atmosferyczne przy przechowywaniu elementów na wolnym powietrzu przez okres min 10 lat (M), w kategorii korozyjności atmosfery- średniej (C3), w grubościach powłoki przewidzianej normami: 220 ?m ? 20 ?m jednak nie mniej niż 200 ?m. Farba nawierzchniowa w kolorze RAL 6003 Oliwgrün; -Do konserwacji zabezpieczenia antykorozyjnego należy używać materiałów i wyrobów, które posiadają świadectwa kontroli i jakości na każda partię i polskie oznakowanie; -Pokrycie powierzchni wewnętrznych otworów sworzni smarem typu ŁT, w ilościach zapewniających ochronę otworów przed wpływem warunków atmosferycznych; -Oczyszczenie i przesmarowanie elementów ruchomych rolek montażowych; -Wymiana spróchniałych elementów drewnianych płyt podłożyskowych; -Uzupełnienie masa bitumiczną uszkodzonych fragmentów płyt pomostów. 16.Wykonawca udziela 5 letniej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania Protokołu przyjęcia przekazania przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Użytkownika (w imieniu Zamawiającego). 17.Wady jakościowe, dotyczące wykonanej usługi, Zamawiający zgłasza Wykonawcy w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni roboczych od daty ujawnienia wady. 18.Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wykrytych w okresie gwarancyjnym wad i usterek w terminie 30 dni, licząc od daty otrzymania Protokołu reklamacji na koszt własny. 19.Z usunięcia wad i usterek Wykonawca i Zamawiający sporządzają protokół, potwierdzający przywrócenie pożądanych parametrów jakościowych. Termin gwarancji po usunięciu wad i usterek ulega przedłużeniu o okres pomiędzy zgłoszeniem (otrzymaniem protokołu reklamacji) a usunięciem wad i usterek. Nowy termin zakończenia okresu gwarancyjnego odnotowuje się protokole. 20.Za ponowne czyszczenie malowania całości tych elementów, w których w okresie gwarancyjnym wystąpią uszkodzenia powłoki malarskiej powyżej 1% powierzchni, za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych obciąża się Wykonawcę. 21.Wykonawca raz w roku zgodnie z terminem ustalonym w umowie dokona sprawdzenia stanu wykonanej powłoki w ramach przeglądu gwarancyjnego - przez okres 10 lat. 22.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego, na pisemny wniosek. 23.Użytkownik i Zamawiający mają prawo wstępu do dowolnych pomieszczeń (komórek organizacyjnych) Wykonawcy (podwykonawcy), w których wykonuje się jakiekolwiek prace wchodzące w zakres realizacji umowy. 24.Użytkownik i zamawiający mają prawo do weryfikowania każdego procesu, procedury kontroli i badań po to, aby określić, czy Wykonawca (podwykonawca) spełnia (lub nie spełnia) warunki umowy. W razie potrzeby udostępniane są przyrządy pomiarowe i urządzenia do badań oraz personel do obsługi tych urządzeń celem przeprowadzenia czynności weryfikacyjnych. 25.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 26.Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z wykonywaniem usługi do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.szp@wp.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach