Przetargi.pl
Wykonanie usługi wycinki drzew na terenie administrowanym przez 6 WOG w Ustce.

6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Lędowo-Osiedle 1N
    76-271 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
    REGON: 22051541000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi wycinki drzew na terenie administrowanym przez 6 WOG w Ustce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wycinki drzew na terenie administrowanym przez 6 WOG w Ustce. Postępowanie składa się z trzech zadań, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na kilka zadań. Zadanie I: Usługa wycinki drzew na terenie kompleksu wojskowego m. Redzikowo. Zadanie II - Usługa wycinki samosiejek na terenie kompleksu wojskowego m. Wicko Morskie. Zadanie III - Usługa wycinki drzew na terenie kompleksu wojskowego w m. Czarne. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa specyfikacja techniczna z formularzami cenowymi zawierającymi wykaz drzew do wycinki, zamieszczone w osobnych plikach dla każdego zadania, które stanowią załącznik do SIWZ: - załącznik nr 3 – formularz cenowy, specyfikacja techniczna, projekt umowy oraz wykaz osób i usług dla zadania I; - załącznik nr 4 – formularz cenowy, specyfikacja techniczna, mapa, projekt umowy oraz wykaz osób i usług dla zadania II; - załącznik nr 5 – formularz cenowy, specyfikacja techniczna, projekt umowy oraz wykaz osób i usług dla zadania III; Szczegółowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawierają projekty umów dla każdego zadania, stanowiące załącznik SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zad. I: Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca, załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, tj. co najmniej 1 usługę o wartości 200 000,00 zł - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dla zad. II: Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca, załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, tj. co najmniej 1 usługę o wartości 100 000,00 zł - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dla zad. III: Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca, załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, tj. co najmniej 1 usługę o wartości 30 000,00 zł - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty. Druk Oferta wraz z formularzem cenowy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach