Przetargi.pl
„Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni, sali fitness i zaplecza socjalno-biurowego ,Krytej Pływalni Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini”,

Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-541 Trzebinia, ul. Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 122 353, 32 6122 353 w.43 , fax. 326 122 353
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.
    ul. Matejki 1
    32-541 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 122 353, 32 6122 353 w.43, fax. 326 122 353
    REGON: 27374584300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn-trzebinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni, sali fitness i zaplecza socjalno-biurowego ,Krytej Pływalni Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini”,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni, sali fitness i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini”, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku A do siwz. 2) Ponadto Wykonawca winien sporządzić plan higieny obiektu objętego zamówieniem wraz z technologią i kolejnością ( kolejność – dotyczy prac wykonywanych w godz. 22:00-6:00) sprzątania poszczególnych pomieszczeń/urządzeń oraz godzinami przerw pracowników – dopuszcza się zmiany przerw w przypadku dużej ilości klientów na obiekcie. Pod uwagę należy wziąć kolejność sprzątania ze względu na wyłączanie świateł na obiekcie przez konserwatorów. Plan higieny powinien być rozbity w systemie miesięcznym z uwzględnieniem szczegółowego zakresu prac ( z podziałem na dni i zmiany). 3) Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien stosować wyłącznie profesjonalne produkty chemiczne z kartami charakterystyki oraz zgodnie z przyporządkowaniem do pomieszczeń/urządzeń zawartym w technologii - z rozbiciem na: •Sprzątanie bieżące, •Dezynfekcja, •Konserwacja, •Sprzątanie gruntowne - preparaty myjące ( z grupy niebezpieczne) powinny posiadać: kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, - preparaty dezynfekcyjne i myjąco – dezynfekcyjne powinny posiadać : rejestracje w Ministerstwie Zdrowia lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji ; kartę charakterystyki wyrobu niebezpiecznego. W przypadku stosowanych preparatów należy pamiętać, by nie stosować środków powszechnie stosowanych w gospodarstwie domowym. Preparaty stosowane na obiektach basenowych charakteryzują się m.in. obniżona zawartością fosforanów lub są bez fosforanów. W kontakcie z wodą basenową preparaty specjalistyczne nie będą zmieniać struktury wody. Zaleca się stosowanie systemu dozującego środki chemiczne. Zmiana wszelkich środków może nastąpić tylko za zgodą lub na polecenie Managera ds. technicznych obiektu. 4). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym - załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a) ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności związane z przedmiotem zamówienia, które polegają na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zastosowania w/w wymagania. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1. w szczególności: 1) żądania oświadczeń i dokumentów oraz wyjaśnień w zakresie potwierdzania w/w i dokonywania ich oceny, 2) zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli u Wykonawcy lub Podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu n/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę jego złożenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy: 2) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyć będzie w/w oświadczenie. Kopia w/w dokumentu/ów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, rodzaj umowy o pracę, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1. wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy złotych 00/100.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych. d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie 85 8444 0008 0000 0083 8124 0001 W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt b, c, d, e ich oryginał należy złożyć w Sekretariacie MZN Sp. z o.o. ul. Matejki 1, Trzebinia czynne : Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 ( z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Ponadto w toku postępowania Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych dokumentów: a) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) pełnomocnictwa w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e)oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.mzn-trzebinia.pl informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informację należy złożyć w Sekretariacie MZN Sp. z o.o. ul. Matejki 1, Trzebinia. f)Wraz z ofertą należy złożyć również plan higieny obiektu objętego zamówieniem uwzględniający wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w pkt.3 siwz oraz spis produktów chemicznych z kartami charakterystyki oraz przyporządkowaniem do pomieszczeń/urządzeń z rozbiciem na: • Sprzątanie bieżące, • Dezynfekcja, • Konserwacja, • Sprzątanie gruntowne - preparaty myjące ( z grupy niebezpieczne) powinny posiadać: kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, - preparaty dezynfekcyjne i myjąco – dezynfekcyjne powinny posiadać : rejestracje w Ministerstwie Zdrowia lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji ; kartę charakterystyki wyrobu niebezpiecznego. UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach