Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
ul. F. D. Roosevelta 36
88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
REGON: 59636900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego stanowiącego własność Miasta Inowrocławia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i normami dotyczącymi robót elektroinstalacyjnych, polegającej na: 1) odbiorze elementów oświetlenia świątecznego, określonego w załączniku nr 1a do SIWZ, z miejsca przechowania, na podstawie protokołu odbioru i inwentaryzacji przekazywanego oświetlenia, przy udziale pracowników Urzędu Miasta Inowrocławia (Referat Gospodarki Komunalnej). Elementy oświetlenia świątecznego są zdeponowane na terenie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowo-Usługowego i Transportu „ELEKTROM”, Roman Omyła, Jacewo 43, 88-100 Inowrocław; 2) przeglądzie technicznym odebranych elementów oświetlenia i wykonanie koniecznych napraw, wymiana niesprawnych elementów świetlnych a także uzupełnienie brakującego materiału, wymiana węży świetlnych, naprawa stelaży, żarówek; Uwaga! Elementy oświetlenia świątecznego są używane od kilku lat, niezbędne więc mogą być bieżące naprawy przed rozwieszeniem, 3) transporcie elementów oświetlenia świątecznego do miejsca montażu wskazanych przez Zamawiającego; transport do i z miejsc magazynowania pojazdami wielkopowierzchniowymi (min. 12 m2), przystosowanymi do transportu elementów oświetlenia świątecznego; 4) montażu i gotowości do włączenia oświetlenia świątecznego, które zaplanowane jest na dzień 4 grudnia 2018 r; (termin może być zmieniony przez Zamawiającego); 5) utrzymaniu w sprawności technicznej oświetlenia świątecznego w okresie od 4.12.2018 r. do 3 lutego 2019 r.; 6) drobnych naprawach oświetlenia świątecznego również po dewastacjach i kradzieżach, rozliczanych kosztorysowo, z tym że ich łączny koszt nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł brutto (z czego 8.000 zł stanowią naprawy w okresie od 4 grudnia 2018 do 3 lutego 2019 r. – rozliczenie na dzień 3.02.2019 oraz 2.000 zł na pozostałe elementy oświetlenia całoroczne – rozliczenie na dzień 06.11.2019 r. - np. dekoracja frontu muszli koncertowej czy banerów na wejściu do Parku Solankowego z napisami Wiosna, Lato, Jesień); 7) wykonaniu inwentaryzacji elementów oświetlenia świątecznego do likwidacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego; 8) wyłączeniu oświetlenia świątecznego 3 lutego 2019 r., demontaż (w ciągu 7 dni licząc od 3 lutego 2019 r.); 9) naprawie, konserwacji, przechowaniu elementów oświetlenia świątecznego do 6.11.2019 r. (termin może zostać wydłużony) oraz przekazaniu protokolarnym wykonawcy wybranemu przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia w następnym sezonie; Uwaga! (za uszkodzenia lub zniszczenia materiału oświetleniowego w czasie magazynowania odpowiada wykonawca). 2. Oświetlenie świąteczne przekazane wykonawcy wybranemu na następny sezon musi być w całości sprawne. 3. Wymaga się, aby w okresie od 4.12.2018 r. do 3.02.2019 r., w przypadku awarii oświetlenia lub opuszczenia przewodów, czas przystąpienia do naprawy uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego był nie dłuższy niż 3 godziny, licząc od przekazania zgłoszenia o uszkodzeniu przez Zamawiającego (faksem, drogą elektroniczną lub telefonicznie). 4. Wykonawca zabezpieczy składowane materiały przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów wyłącznie w pomieszczeniu zadaszonym i murowanym o utwardzonej nawierzchni do czasu ich montażu oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru, pomieszczenie nie mniejsze niż 150 m², transport do i z miejsc magazynowania pojazdami typu TIR (w zależności od sposobu pakowania min. trzy transporty). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i porządku , właściwego stanu technicznego urządzeń oraz elementów małej architektury obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych na terenach gminnych
Dodano: 2023-12-20 - Obsługa techniczna w 2024 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Dodano: 2023-12-14 - Kompleksowe świadczenie usług obsługi technicznej w „AQUA Toruń” przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
Dodano: 2023-04-28 - Obsługa techniczna w 2023 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Dodano: 2022-12-10 - Utrzymanie czystości i porządku, właściwego stanu technicznego urządzeń oraz elementów małej architektury obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych na terenach gminnych
Dodano: 2022-10-07 - Utrzymanie czystości i porządku oraz właściwego stanu technicznego urządzeń obiektów rekreacyjno-sportowych dla dzieci i dorosłych oraz wybiegów dla psów, zlokalizowanych na terenach gminnych
Dodano: 2021-02-18 - Utrzymanie czystości i porządku oraz właściwego stanu technicznego urządzeń obiektów rekreacyjno-sportowych dla dzieci i dorosłych oraz wybiegów dla psów, zlokalizowanych na terenach gminnych.
Dodano: 2021-01-08 - Utrzymanie czystości i porządku oraz właściwego stanu technicznego urządzeń obiektów rekreacyjno-sportowych dla dzieci i dorosłych oraz wybiegów dla psów, zlokalizowanych na terenach gminnych
Dodano: 2020-11-20 - Utrzymanie czystości i porządku oraz właściwego stanu technicznego urządzeń obiektów rekreacyjno-sportowych dla dzieci i dorosłych oraz wybiegów dla psów, zlokalizowanych na terenach gminnych
Dodano: 2020-10-27 - USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO
Dodano: 2020-09-17