Przetargi.pl
Wykonanie usługi unieszkodliwiania odpadów, w tym odpadów Niebezpiecznych dla SPZOZ w Krotoszynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi unieszkodliwiania odpadów, w tym odpadów Niebezpiecznych dla SPZOZ w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis asortymentowy i przewidywana ilość odpadów została określa w załączniku nr 2 – Formularz cenowy. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia o którym mowa w formularzach cenowych bez prawa do roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami. 4. Odpady wymienione w Formularzu cenowym zał. Nr 2 będą dostarczone przez Zamawiającego do unieszkodliwiania poprzez termiczne przekształcenie odpadów we wskazane przez Oferenta miejsce/Instalacji z uwzględnieniem zasady bliskości, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.797). 5. W ofercie należy podać ceny unieszkodliwiania wskazanych w Formularzu cenowym zał. Nr 2 poszczególnych kodów odpadów w ujęciu zł/kg netto oraz zł/kg brutto. W razie zaistnienia okoliczności wyłączającej pracę spalarni na okres powyżej 1 tygodnia Odbiorca odpadów powiadomi Wytwarzającego odpady o takim zdarzeniu, przyjmie odpady od wytwarzającego i zapewni unieszkodliwianie przez przekształcenie termiczne odpadów medycznych w innej spalarni, spełniającej wymogi prawidłowego świadczenia usług w tym zakresie. Ilość odpadów, jakie Wytwarzający odpady będzie przekazywał Odbiorcy odpadów do transportu i unieszkodliwiania ustala się na ok. 7548,00 kg/miesiąc, przy czym może ona ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego i wartościowego między poszczególnymi pozycjami w ramach jednego pakietu na które została podpisana umowa z danym Wykonawcą, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Odbiorca odpadów potwierdza, że odpady objęte przedmiotową umową będą unieszkodliwiane zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. Przekazanie odpadu: 1) Odpady wymienione w zał. Nr2 będą dostarczone do unieszkodliwiania w godzinach i we wskazane przez Oferenta miejsce/lokalizację Instalacji i z uwzględnieniem zasady bliskości, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.797), transportem zorganizowanym przez i na koszt Zamawiającego od poniedziałku do piątku [z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy] bez ograniczeń ich ilości w danym dniu/w danym transporcie bez względu na wielkość samochodu dostarczającego odpady oraz bez określania standardu jakości przekazywanych Wykonawcy odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć każdą przywiezioną przez Zamawiającego ilość odpadów, bez określania minimalnych limitów ilościowych na poszczególne rodzaje dostarczanych odpadów. Dokumenty związane z potwierdzeniem wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania oraz sprawdzeniem prawidłowości/ustaleniem ilości odpadów poddanych procesowi unieszkodliwiania. 1) Zamawiający zobowiązany będzie do sporządzania kart przekazania odpadów [KPO] wystawionych w systemie BDO przy każdej partii odpadów dostarczanych do Instalacji. Karty te będą wystawiane zgodnie z prawem o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797). 2) Przejęte przez Wykonawcę odpady winny być ważone każdorazowo w momencie wjazdu na wskazane miejsce/Instalację na wadze, która tam się znajduje. Po zważeniu odpadów – przedmiotu przekazania, Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać dowód ważenia, zawierający datę, kod odpadu oraz jego masę, który doręczany będzie Zamawiającemu poprzez Przewoźnika przy każdej partii przejmowanych odpadów w miejscu wskazanym w ofercie Wykonawcy. 3) Wykonawca zobowiązany będzie również do niezwłocznego potwierdzania każdego przejętego ładunku odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi sporządzania karty przekazania odpadów[KPO] i potwierdzania danych w nich zawartych z uwagi na konieczność prowadzenia przez Zamawiającego ewidencji ilościowej i jakościowej wytwarzanych odpadów w BDO. 4) Masą wiążącą dla dokonania rozliczenia między Stronami tj. zapłaty Zamawiającego za usługę unieszkodliwiania odpadów przez Wykonawcę będzie masa odpadów, potwierdzonych w kartach przekazania odpadów (KPO) sporządzonych za dany okres rozliczeniowy. 5) Wykonawca zobowiązany będzie nie później niż w terminie 7 dni od przejęcia do unieszkodliwiania odpadów na podstawie (KPO) sporządzonych za dany okres rozliczeniowy tj. jeden miesiąc wystawić fakturę. Faktura będzie zawierała za jaki okres została wystawiona, z podziałem na poszczególne kody odpadów oraz lokalizację z których odpad został odebrany zgodnie z KPO wystawionym przez Zamawiającego w danym okresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:  Posiada wpis do BDO i są w nim zarejestrowani zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy o odpadach z dnia 15 marca 2019r (Dz.U. 2020 poz.797), termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach zgodnych z formularzem cenowym załącznik nr 2. Warunek ten zostanie spełniony poporzez dołączenie decyzji o nadaniu numeru rejestrowego BDO obejmującego powyższy przedmiot zamówienia.  Posiada zezwolenie (decyzja) na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów z grupy 18, lub umowę z wykonawcą, któremu usługa unieszkodliwiania odpadów została zlecona lub oświadczenie tego wykonawcy o gotowości przyjęcia w całym okresie realizacji umowy z Zamawiającym wskazanej przez Zamawiającego ilości odpadów, z uwzględnieniem zasady bliskości, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.797).(potwierdzone oryginałem lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia (decyzji) na unieszkodliwianie odpadów lub umową z wykonawcą, któremu usługa unieszkodliwiania odpadów została zlecona lub oświadczeniem tego wykonawcy o gotowości przyjęcia w całym okresie realizacji umowy z Zamawiającym wskazanej przez Zamawiającego ilości odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 797).  Posiada zezwolenie (decyzja) na użytkowanie (eksploatację) instalacji/spalarni, w której będą unieszkodliwiane odpady będące przedmiotem niniejszego zamówienia (potwierdzone oryginałem lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia (decyzji) na użytkowanie (eksploatację) instalacji/spalarni). Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zezwolenie (decyzja) na zbieranie odpadów jest wymagana tylko w przypadku podmiotów, które ze względu na obowiązujące przepisy prawa - są zobowiązane do ich posiadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. c. Oświadczenie – załącznik nr 3 I. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)./8. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. II.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. III.12. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: a). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących następujący zakres czynności: ważenie odpadów, odbiór, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych, wystawianie i przekazywanie dokumentów potwierdzających przejęcie odpadów medycznych. b). Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 12a., Wykonawca zobowiązany będzie składać, pod rygorem odpowiedzialności karnej na podstawie art. 297 k.k, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę, w następujących terminach:  pierwsze oświadczenie zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia – w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy;  na każde wezwanie Zamawiającego Powyższe oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy c). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; d). Zamawiający zastrzega, że w przypadku powzięcia wątpliwości, co do rzetelności złożonego oświadczenia, stosowna informacja zostanie przekazana Państwowej Inspekcji Pracy. e). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w pkt. 12a. musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenia, o którym mowa w pkt 12b. f). W przypadku jeżeli Wykonawca nie spełni warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, Zamawiający naliczy kary w wysokości określonej w umowie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną