Przetargi.pl
Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 B do SIWZ. 4. Załącznik nr 1 A zawiera wykaz obiektów, kosztów serwisu i konserwacji wraz ze wskazaniem systemów oraz urządzeń obejmujący: serwis i konserwację systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV). 5. Zamówienie musi być wykonywane przez osoby: 1) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydanego przez Komendanta Wojewódzkiego Policji (dawna licencja), 2) posiadające poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane na podstawie art. 28 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. nr 182, poz. 1228) albo upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" wydane w trybie art. 21 ust. 4 pkt. 1 w/w ustawy do okazania na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z zapisem rozdziału XVI pkt 7 ppkt 5. SIWZ. 6. Miejsce świadczenia przedmiotu zamówienia: obiekty Uniwersytetu Gdańskiego, wyszczególnione w załączniku nr 1 A do SIWZ. 7. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. I. Wykonawca serwisu i konserwacji systemów SSWiN, SKD, CCTV zobowiązany jest do : 1. zapewnienia całodobowego serwisu , oraz utrzymania w/w instalacji w ciągłej sprawności technicznej, usuwanie na bieżąco zgłaszanych awarii 2. przeprowadzenia raz na kwartał przeglądu konserwacyjnego obejmującego n/w czynności: II. Podstawowy zakres czynności przeglądu konserwacyjnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN ) Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. pomiary parametrów technicznych centrali alarmowej 2. odczyt z pamięci zdarzeń wszystkich zarejestrowanych w ostatnim kwartale usterek, alarmów i nieprawidłowości w pracy systemu alarmowego, zdiagnozowanie przyczyny ich wystąpienia oraz usunięcie wykrytych usterek 3. przegląd linii dozorowych systemu i aktywności dołączonych czujek alarmowych, sprawdzenie strefy chronienia i ewentualna korekta parametrów 4. cykliczne, wyrywkowe sprawdzenie poprawności działania sabotaży 20% czujek, w każdej kolejnej konserwacji sprawdzić następne 20% czujek , podając numery sprawdzonych linii 5. przetestowanie systemu poprzez wykonanie wszystkich dozwolonych programem instalacyjnym czynności manipulacyjnych dla różnych stanów pracy 6. sprawdzenie urządzeń zasilających system, pomiar parametrów zasilaczy oraz zasilania awaryjnego baterii akumulatorowych 7. sprawdzenie działania wszystkich sygnalizatorów akustycznych i optyczno akustycznych wewn i zewn. 8. sprawdzenie i przetestowanie sprawności przesyłu sygnałów alarmowych do służb ochrony poprzez nadajniki, dialery tel. , moduły GSM itp. 9. przeprowadzenie testów urządzeń radiowych współpracujących z systemem takich jak czujki bezprzewodowe, radiolinie, piloty, wymiana zużytych baterii 10. kontrola działania drukarek systemowych , dostawa i wymiana zużytego papieru 11. kontrola i sprawdzenie działania komputera i UPSa , oraz oprogramowania do współpracy z systemem alarmowym 12. sprawdzenie i usunięcie nieprawidłowości odnotowanych i zgłaszanych przez obsługę systemu lub dozór techniczny III. Podstawowy zakres czynności serwisowania i konserwacji systemu kontroli dostępu (SKD) Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. kontrola poprawności działania czytników kart magnetycznych 2. testowanie i kontrola oprogramowania systemu, usunięcie zgłaszanych nieprawidłowości 3. kontrola poprawności działania komputera obsługującego SKD 4. kontrola poprawności działania kontrolerów i interfejsów 5. sprawdzenie i regulacja elektrozaczepów zgłoszonych przez administratora 6. sprawdzenie zasilaczy lokalnych kontrola i korekta napięć zasilających i doładowania akum. IV. Podstawowy zakres czynności serwisowania i konserwacji systemu CCTV Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. sprawdzenie rejestratorów cyfrowych poprawności zapisu i odtwarzania obrazów korekta ustawień parametrów . mających wpływ na poprawę jakości rejestracji na twardym dysku, 2. sprawdzenie czystości wnętrza rejestratorów i stanu wentylatorów, czyszczenie, odkurzenie, wymiana niesprawnych wentylatorów, 3. sprawdzenie poprawności działania klawiatury wynośnej do obsługi systemu CCTV, 4. sprawdzenie i utrzymanie w czystości monitorów LCD, 5. sprawdzenie poprawności działania i jakości obrazu wszystkich kamer, korekta ustawień i parametrów, czyszczenie obiektywów i szybek obudów zewnętrznych, sprawdzenie i pomiar napięć zasilających, sprawdzenie zamocowań, poprawa mocowań naruszonych, 6. sprawdzenie i usunięcie nieprawidłowości odnotowanych i zgłaszanych przez obsługę systemów lub dozór techniczny 7. sprawdzenie dostępności do systemów CCTV poprzez Internet dla ochrony Straży Uniwersyteckiej tam gdzie jest to dopuszczone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-99/18/ZZ. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się, przez Wykonawcę: posiadaniem aktualnej Koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach