Fundusz Górnośląski S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40-086 Katowice, Sokolska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 200 84 73, , fax. 32253 88 28
- Data zamieszczenia: 2019-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundusz Górnośląski S.A.
Sokolska 8
40-086 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 200 84 73, , fax. 32253 88 28
REGON: 27285458200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-slaskie.pl/fgrn
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach (publikowanych na stronie: www.bip-slaskie. pl / fgrn): 1.Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SIWZ. 2.Wzór Umowy – zał. nr 2 do SIWZ. 3.Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ. 4.Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ. 5.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ. 7.Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ. 8.Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ. 9.Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ 10.Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ,Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ, Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica
Dodano: 2024-04-03 - Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica
Dodano: 2024-02-09 - Świadczenie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego na prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład zintegrowanego pakietu RATUSZ w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-08 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem OTAGO
Dodano: 2024-01-04 - "Objęcie opieką serwisową oprogramowania komputerowego Infomedica, AMMS w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie"
Dodano: 2023-12-07 - Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania „RATUSZ” – zintegrowanego systemu zarządzania Miastem.
Dodano: 2023-11-14 - Asysta techniczna oraz dostawa aktualizacji do systemu obiegu dokumentów FINN 8 SQL autorstwa firmy LTC Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy.
Dodano: 2023-10-26 - Nadzór autorski nad systemem AMMS II na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Dodano: 2023-10-02 - Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection Commercial Multi-user Switched From Maintenance
Dodano: 2023-05-18 - Usługa udostępnienia serwera oraz systemu do zarządzania i obsługi finansowo-płacowej Centrum Usług Wspólnych w Rybniku oraz jednostek obsługiwanych
Dodano: 2023-04-12