Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTARCZENIU, OBSŁUDZE ORAZ POZOSTAWIENIU DO UŻYWANIA NA CZAS TRWANIA ZLECENIA PRZENOŚNYCH SYSTEMÓW SANITARNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 5701 W MIEJSCOWOŚCIACH WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTARCZENIU, OBSŁUDZE ORAZ POZOSTAWIENIU DO UŻYWANIA NA CZAS TRWANIA ZLECENIA PRZENOŚNYCH SYSTEMÓW SANITARNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 5701 W MIEJSCOWOŚCIACH WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sanitarnej polegającej na: dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz i Skwierzyna: a) przedmiotem usługi jest wynajem i obsługa: - kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę i pisuar na okres 1 tygodnia, - kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę, pisuar i umywalkę na okres 1 tygodnia, - kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę i pisuar i umywalkę na okres od 1 do 3 dni, - kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę i pisuar w systemie ciągłym na cały okres obowiązywania umowy. - umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa o pojemności wody min. 150 l. na okres 1 tygodnia, b) w zakres obsługi kabiny wchodzi : opróżnienie zbiornika z nieczystości, umycie kabiny, zalanie zbiornika płynem hamującym rozkład nieczystości i zapachowym, uzupełnienie papieru toaletowego w uchwytach, 2. Kontenery prysznicowe: a) wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW.5701 w miejscowości Skwierzyna, b) przedmiotem usługi jest wynajem i obsługa: - kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie, parametry zasilania max. 400V, 32Ah, przyłącze zimnej wody ? ?, przyłącze ściekowe rura PCV ? 110, - kontenera sanitarnego wyposażonego w prysznice w ilości 16 kabin i umywalki w ilości 16 szt., wyposażonego w źródło energii cieplnej gwarantujące intensywna eksploatację i ciągłą dostawę ciepłej wody do wszystkich stanowisk przez 8h w ciągu doby, parametry zasilania max. 400V, 32Ah, przyłącze zimnej wody ? ?, przyłącze ściekowe - rura PCV ? 110, - kontenery powinny sprawne, być wyposażone w instalację elektryczną hermetyczną wyposażoną wyłączniki różnicowoprądowe i posiadać aktualne badania szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych oraz rezystancji izolacji, c) w cenie wynajmu kontenerów winny być zawarte koszty : - dostarczenia kontenerów do m. Skwierzyna w miejsce ich eksploatacji i odbiór po zakończeniu wynajmu, - rozładunku i ustawienia w miejscu wskazanym oraz załadunek po zakończeniu wynajmu, - podłączeniu kontenerów przez personel wykonawcy do przyłączy energii elektrycznej, zimnej wody i kanalizacji i rozłączenie po zakończeniu wynajmu, - obsługi źródeł ciepłej wody zasilającej kontenery, d) zamawiający udostępni bezpłatnie media niezbędne do funkcjonowania kontenerów tj. energię elektryczną, wodę zimną i odbiór ścieków, e) termin realizacji zamówienia : - kontener 5 stanowiskowy 2 szt. w ciągu 3 dni w miesiącu lutym, - kontener 16 stanowiskowy 1 szt. w ciągu 19 dni w miesiącu maju, - precyzyjnie dni wynajmu zostaną określone w trybie roboczym w terminie 1 tygodnia przed rozpoczęciem wynajmu, 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia siłami własnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach