Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg
- Adres: 00844 Warszawa, Plac Europejski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 262 06 28 , fax. 22 262 05 01
- Data zamieszczenia: 2018-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Plac Europejski 2
00844 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 262 06 28, fax. 22 262 05 01
REGON: 14100714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi pn. Wpływ działań podejmowanych w ramach III i IV osi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 na poprawę dostępności drogowej i obciążenie ruchem w miastach – etap I – opracowanie metodyki i narzędzi badawczych na potrzeby badania ewaluacyjnego oraz przeprowadzenie pilotażu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi pn. Wpływ działań podejmowanych w ramach III i IV osi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 na poprawę dostępności drogowej i obciążenie ruchem w miastach – etap I – opracowanie metodyki i narzędzi badawczych na potrzeby badania ewaluacyjnego oraz przeprowadzenie pilotażu. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1)Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.1) SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5)Dokument „Sposób realizacji zamówienia” – dokument na co najmniej 25 stron A4, czcionką Times New Roman w rozm. 12, odstępy pojedyncze, przyjmując 4 000 znaków ze spacjami na jedną stronę - zawierający co najmniej: a)opis koncepcji badawczej oraz sposobu powiązania poszczególnych elementów badania prowadzących do realizacji celu badania, b)opis wszystkich metod i technik analizy danych i dopasowanie ich do zagadnień badawczych. 6)Dokument „Opis kluczowych trudności badania i sposoby zapobiegania im” - dokument na co najmniej 8 stron A4, czcionką Times New Roman w rozm. 12, odstępy pojedyncze, przyjmując 4 000 znaków ze spacjami na jedną stronę - zawierający co najmniej: szczegółowy opis trudności mogących wystąpić podczas realizacji badania i precyzyjny opis skutecznych sposobów zapobiegania wskazanym trudnościom. Dokument ten ma stanowić analizę ryzyk przewidywanych przez Wykonawcę na etapie składania oferty wraz ze szczegółowym opisem działań zaradczych. UWAGA: Brak dokumentów opisanych w ust. 2 pkt 5) i 6) powyżej, lub nie zawarcie któregokolwiek z powyższych elementów wskazanych w ust. 2 pkt 5) lit. a)-b) i pkt 6), spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wybór wiodącego eksperta ukraińskiego w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie.
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: „Ewaluacja kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach VII Priorytetu „Kultura” FEnIKS 2021-2027”.
Dodano: 2024-03-04 - Wykonanie badania pt. „Ocena wpływu inwestycji z zakresu transportu realizowanych w ramach polityki spójności w perspektywie 2014-2020”
Dodano: 2024-01-12 - Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Ewaluacja programu Erasmus+ oraz Europejskiego Korpusu Solidarności”
Dodano: 2023-12-30 - Ewaluacja bieżąca kryteriów wyboru projektów i systemu wyboru projektów w ramach Priorytetów nr III, IV i V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027.
Dodano: 2023-10-23 - Przeprowadzenie badania „Ocena ex-ante celowości zastosowania instrumentów finansowych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027".
Dodano: 2023-10-19 - Przeprowadzenie badania oraz opracowanie na tej podstawie raportu pn. Analiza przewag konkurencyjnych, trendów rozwojowych oraz analiza łańcuchów wartości branży elektronicznej i fotonicznej w Polsce
Dodano: 2023-09-19 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Wpływ działań z VIII osi POIiŚ 2014-20 na lepszą dostępność infrastruktury kultury i dziedzictwa kulturowego oraz wzrost kompetencji kulturowych społeczeństwa.
Dodano: 2023-08-16 - Przygotowanie dokumentacji, w tym projektu prognozy oddziaływania na środowisko, na potrzeby przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla programu wieloletniego
Dodano: 2023-08-11 - Przeprowadzenie badania, sporządzenie raportu wstępnego, raportu końcowego oraz przygotowanie prezentacji z raportu końcowego.
Dodano: 2023-08-11