Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULIC, PLACÓW, DRÓG I MOSTÓW NA TERENIE GMINY PIŁA, KTÓRYCH WŁAŚCICIELEM JEST GMINA PIŁA

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 570791164
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULIC, PLACÓW, DRÓG I MOSTÓW NA TERENIE GMINY PIŁA, KTÓRYCH WŁAŚCICIELEM JEST GMINA PIŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Piła obejmującej eksploatację i konserwację urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiących własność Gminy Piła. 1.1. Usługa obejmuje: 1) przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach, 2) likwidację wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego i parkowego: a) wymianę uszkodzonych elementów: źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, konstrukcji wsporczych oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia, b) naprawy szaf oświetlenia ulicznego, c) badania uzupełniające linii kablowych, d) sprawdzanie obwodów sterowania oświetlenia, e) likwidację innych awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 3) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia, 4) przywrócenie terenów (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac, 5) prowadzenie zapisów prac zgłoszonych - raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac, 6) oględziny urządzeń oświetlenia na życzenie Zamawiającego, 7) obowiązek współpracy z właściwym Zakładem Energetycznym w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym. 1.2. Zestawienie cen jednostkowych stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. 1.3. Prace awaryjne nieuwzględnione w zestawieniu cen jednostkowych będą rozliczane na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o ceny materiałów, koszty zakupu materiałów, koszty ogólne Ko od R i S, zysk kalkulacyjny od R,S i Ko,– średnie z woj. wielkopolskiego dla branży elektrycznej lub za zgodą Zamawiającego wg faktur zakupu. 1.4. Wykonawca zapewni całodobową zdolność do niezwłocznego usuwania lub zabezpieczenia miejsca uszkodzeń i awarii mających istotny wpływ na zachowanie bezpieczeństwa pracy urządzeń, ludzi i otoczenia. 1.5. Prace związane z wycinką gałęzi zasłaniających oprawę oświetleniową, oraz z wycinką gałęzi powodujących zagrożenie dla sieci będą realizowane przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile na zlecenie Zamawiającego. 1.6. Wykonawca zapewni: a) całodobowy dostęp do elektronicznego systemu zgłaszania awarii oświetlenia, b) całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt, oraz zagrożenia pożarowego. 1.7. Wykonawca wykonujący prace związane z zamówieniem na pasie drogowym którego właścicielem jest Zamawiający, zajmował będzie pas drogowy nieodpłatnie. W przypadku poniesienia przez Wykonawcę kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, którego zarządcą nie jest Zamawiający, koszty te zostaną doliczone do wykonanej usługi jako osobna pozycja w fakturze. 1.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy materiałów (oprawy oświetleniowe, żarówki, lub słupy oświetleniowe uzyskane w wyniku przebudowy oświetlenia) do realizacji pojedynczych czynności na warunkach ustalonych indywidualnie z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2. wypełnione zestawienie cen jednostkowych (Załącznik nr 1A do SIWZ), 3. oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII i VIII SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ), 4. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6. oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach