Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SYSTEMU NAGRYWANIA ROZMÓW COMPREC CCT-2 ST WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI NR SPRAWY ZP/20/2012

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SYSTEMU NAGRYWANIA ROZMÓW COMPREC CCT-2 ST WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI NR SPRAWY ZP/20/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie Usługi Konserwacji Oraz Naprawy Systemu Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2 ST . Wykonanie Usługi Konserwacji Oraz Naprawy Sprzętu Łączności . 50660000-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych. 3.2 Zakres usługi będzie polegał na: Naprawie oraz konserwacji Systemu Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2 ST w ramach którego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następującego zakresu prac: 1.Sprawdzenia stanu technicznego wszystkich podzespołów Systemu Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2 ST. 2.Sprawdzenia zabezpieczeń przeciwprzepięciowych linii telefonicznych i radiotelefonicznych, jeżeli jest konieczne zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń. 3.Konserwacji modułu zasilania rejestratora wraz z wymianą zasilacza. 4.Demontażu urządzeń COMPREC. 5.Naprawy systemu COMPREC w zakresie: a)Wymiany płyty głównej na obsługującą macierze dysków oraz zapewniającą stabilną pracę urządzeń, systemu i aplikacji o prędkości pracy nie niższej niż 3 GHz, przystosowanej do pracy w module szafy 19; b)Zamontowania procesora o wydajności nie niższej niż 3 GHz Dual Core zapewniającej obsługę urządzeń i zainstalowanych aplikacji; c)Zamontowania pamięci RAM o pojemności nie mniejszej niż 4 GB i technologii nie starszej niż DDR III; d)Zamontowania 2 szt. dwóch dysków twardych HDD 3,5SATA 600 o pojemności nie mniejszej niż 1 TB, 64 MB Cache każdy ze sterownikami mirroringu dysków; e)Zamontowania kieszeni dysków HDD; f)Zamontowania nagrywarki DVD RW typu SATA ; g)Zastosowania aplikacji archiwizującej automatycznie pliki bazy danych na płytach DVD RW; h)Zamontowania zestawu głośników o mocy nie mniejszej niż 5W; i)Zamontowania karty rejestracji i sterowania; j)Zamontowania karty analogowej nagrywania posiadającej nie mniej niż 32 porty analogowe; k)Zamontowania karty systemowej nagrywania posiadającej nie mniej niż 12 portów cyfrowych; l)Zastosowania systemu operacyjnego rejestratora w wersji 64 bit w polskiej wersji językowej; m)Zastosowania aplikacji sterującej rejestratora; n)Zamontowania modułu GPS z aplikacją synchronizującą automatycznie czas systemowy. 6.Podłączenia linii telefonicznych i radiotelefonicznych do portów analogowych i systemowych za pomocą złącz RJ. 7.Instalacji i konfiguracji oprogramowania systemowego i zarządzającego systemem nagrywania. 8.Wymiany instrukcji obsługi systemu COMPREC oraz aplikacji zainstalowanych na komputerze. 9.Sprawdzenia poprawności działania systemów a w tym: Sprawdzenia rejestracji korespondencji ze wszystkich portów; Przetestowania urządzeń i aplikacji; Próbnej archiwizacji na nośnik zewnętrzny; Próbnej archiwizacji sieciowej poprzez łącze Komputer - Komputer. 10.Opracowania dokumentacji technicznej systemu COMPREC. 3.3Wymagania dotyczące trwałości i niezawodności: 1.Zastosowane podzespoły muszą zapewnić pracę systemu przez okres nie mniejszy niż 5 lat bez wykonywania planowanych czynności remontowych i modernizacyjnych, które nie podlegają zużyciu w następstwie normalnej eksploatacji. Powyższy zapis nie wiąże się z koniecznością udzielenia gwarancji lub ponoszenia odpowiedzialności w przypadku konieczności wykonania remontu zastosowanych podzespołów poza okresem udzielonej gwarancji. 2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji bez limitu czasu pracy na zastosowane podzespoły, które nie podlegają normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji. 3.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić naprawę gwarancyjną zastosowanych podzespołów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie JW. 1131 Mińsk Mazowiecki. Naprawa musi nastąpić w terminie 14 dni od przyjęcia zgłoszenia. Miejscem naprawy jest miejsce zamontowania na stanowisku roboczym sytemu. W przypadku konieczności demontażu ze stanowiska i transportu systemu (podzespołów) do siedziby gwaranta lub autoryzowanego serwisu w celu wykonania naprawy, transport oraz demontaż i ponowny montaż zapewnia i organizuje Wykonawca. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas pozostawania zespołu w naprawie. 4.Okresowe przeglądy w okresie obowiązywania gwarancji wynikające z instrukcji zastosowanych podzespołów, których wykonanie warunkuje dotrzymania warunków gwarancji będą przeprowadzane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie JW. 1131 Mińsk Mazowiecki, koszty wykonania przeglądów w tym materiałów eksploatacyjnych, robocizny, przejazdów oraz noclegów ponosi Wykonawca, przegląd musi zostać wykonany w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. Przeglądy okresowe po okresie obowiązywania gwarancji są w pełni płatne przez Zamawiającego. 5.Zastosowane podzespoły muszą być przystosowane do pracy ciągłej w nielimitowanym rocznym czasie pracy. 3.4Wymagania dodatkowe 1.Wszystkie czynności muszą być realizowane w miejscu instalacji Systemu Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2/ST w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie JW. 1131 Mińsk Mazowiecki w sposób i terminie nie zakłócającym normalnej pracy lotniska; 2.Całość prac musi być wykonana w nieprzekraczalnym terminie do dwóch dni w trakcie dni bez lotów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie JW. 1131 Mińsk Mazowiecki. 3.Dostarczone podzespoły muszą posiadać datę produkcji z roku 2012. 4.Wykonawca w okresie do 14 dni licząc od dnia sprawdzenia poprawności działania systemów, przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania Systemu Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2/ST z wytypowanymi przez Zamawiającego osobami, tj. administrator użytkownicy oraz operatorzy odpowiedzialni za podłączenie i konserwację linii telefonicznych w następującym zakresie: szkolenie z podstaw użytkowania sprzętu wykonywane podczas przekazywania sprzętu Zamawiającemu. Zakres szkolenia obejmuje zasady użytkowania, wykonywania obsługi codziennej i planowanych przeglądów gwarancyjnych; Ponadto: Wykonawca wymaga aby wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadły uprawnienia do dostępu do informacji o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. Wykonawca w momencie podpisania umowy zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu Wykaz imienny osób realizujących umowę nr zawierający: imię i nazwisko osób realizujących umowę; nr dowodu osobistego; nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wraz z klauzulą i datą ważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiająny nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach