Przetargi.pl
Wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA), kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TCN), systemem zarządzania budynkiem (BMS) oraz systemu domofonowego wraz z serwisem oraz wymianą części i urządzeń w ramach napraw zleconych w/w systemów w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1. BLTr.

1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
    Żwirki i Wigury 1c
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
    REGON: 10088949300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 1. Baza Lotnictwa Transportowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA), kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TCN), systemem zarządzania budynkiem (BMS) oraz systemu domofonowego wraz z serwisem oraz wymianą części i urządzeń w ramach napraw zleconych w/w systemów w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1. BLTr.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA), kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), systemu zarządzania budynkiem (BMS) (którego opis stanowi załącznik 1A i 1B) oraz systemu domofonowego wraz z serwisem oraz wymianą części i urządzeń w ramach napraw zleconych w/w systemów w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr. zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004 2016 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 1-9 oraz obowiązującymi Polskimi Normami: - „Systemy alarmowe” (PN-EN 50130); - „Systemy sygnalizacji włamania“ (PN - IEC 839-2-7, PN-EN 50131), - „Systemy kontroli dostępu stosowane w zabezpieczeniach” (PN-EN 50133), - „Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach” (PN-EN 50132), - „Systemy i urządzenia transmisji alarmu” (PN-EN 50136); - w przypadku konserwacji okresowej – również zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemu klasy SA-3 i SA-4 oraz z Polską Normą: PN-EN 50131-1 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1A i 1B - (Opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji lub Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie w formie zabezpieczenia technicznego usług w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.) 2. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji o klauzuli „TAJNE” lub wyższej, przy czym data ważności świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego powinna wskazywać zdolność do ochrony informacji niejawnych na czas trwania Umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy (załącznik nr 11 do SIWZ) 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach